AOS skrev:Håller med@Hachans..Omotiverande när lojaliteten är ensidig och de nu hade kunnat hjälpa när vi väl behöver deras hjälp.Klicka för att utvidga...
Vad menar du?
AOS skrev:Håller med@Hachans..Omotiverande när lojaliteten är ensidig och de nu hade kunnat hjälpa när vi väl behöver deras hjälp.Klicka för att utvidga...
gjohansson skrev:Kan så va men då kan ju oxå folk börja se sig om när de tappar sin status = förlorad intäkt så skulle nog tro SAS o andra planerar för nåt för bibehållen lojalitet utan för stor kostnad för deras del.Klicka för att utvidga...
gjohansson skrev:Kan så va men då kan ju oxå folk börja se sig om när de tappar sin status = förlorad intäkt så skulle nog tro SAS o andra planerar för nåt för bibehållen lojalitet utan för stor kostnad för deras del.Klicka för att utvidga...
Inte jag heller men detta kan ju dra iväg.SilverJonten skrev:Jo såklart, men hur många inställda flighter har du blivit drabbad av som skulle gett dig poäng/status?Jag ser inte att vi är där ännu.Klicka för att utvidga...
Den var ju under en väldigt kort period och de flesta blev ombokade inom *A på biljetter som gav mer poäng än ursprungsbiljetten samt att man kunde retroclaima poäng för originalbiljetten.Jansson75 skrev:Strejken -19 påverkade mig mer än Coronaviruset när det gäller inställda flygningar och då var de väl inte så generösa kring att förlänga kval.tider?Klicka för att utvidga...
M.K skrev:Jag och säkert flera av er andra kommer snart få vaska redan köpta biljetter av egna beskattade medelpga reserestriktioner från uppdragsgivare dit även privata resor omfattas.Klicka för att utvidga...
Där jag jobbar blir man satt i karantän hemma i 14 dagar om man tex varit i norra Italien.samet skrev:Den är jag nyfiken på. Enligt vilket avtal kan din arbetsgivare reglera vad du gör på din fritid?Önskemål, javisst... men inte mer.Klicka för att utvidga...
samet skrev:Den är jag nyfiken på. Enligt vilket avtal kan din arbetsgivare reglera vad du gör på din fritid?Önskemål, javisst... men inte mer.Klicka för att utvidga...
Stämmerbachelor skrev:Om man som diamond skulle få mer eller mindre 0 poäng detta år och halka ner på gold. Så antar jag att det året inte räknas in i lifetime gold även om man då alltså då haft gold i praktiken det året?Klicka för att utvidga...
Står klart och tydligen på lifetime gold sidan att du måst tjäna in kortet, inte få från pandion/diamond, amex centurion eller soft landing.bachelor skrev:Om man som diamond skulle få mer eller mindre 0 poäng detta år och halka ner på gold. Så antar jag att det året inte räknas in i lifetime gold även om man då alltså då haft gold i praktiken det året?Klicka för att utvidga...