Little-steven skrev:Enligt den killen jag pratade med hos SAS kundtjänst skall det gälla innevarande period + nästaKlicka för att utvidga...
Givaren eller motagarens period?
Little-steven skrev:Enligt den killen jag pratade med hos SAS kundtjänst skall det gälla innevarande period + nästaKlicka för att utvidga...
magost skrev:Är det någon som kom över 100k tack vare "fast-track to gold" kampanjen som har blivit Diamond ännu?Klicka för att utvidga...
Mottagarens enligt honomFF#1 skrev:Givaren eller motagarens period?Klicka för att utvidga...
Little-steven skrev:Mottagarens enligt honomKlicka för att utvidga...
SAS skreviamantmedlemmar med ett boardingkort till enutrikesdestinationmed SAS eller en Star Alliance-partner, är välkomna till SAS- och Star Alliance lounger samt SAS samarbetspartners lounger. Diamantmedlemmar har även tillgång till SAS inrikeslounge på Arlanda, terminal 4.Klicka för att utvidga...
Thornado skrev:Intressant att det nu står att det måste vara en utrikesdestination, tidigare har man ju kunnat gå till loungen på Arlanda T5 även om man har inrikesbiljett. Är detta nytt, eller har det stått så tidigare också, men inte tillämpats på det sättet.(för övrigt så står det även för mig fortfarande att jag är Guld - hade över 100k i perioden som gick ut 31 januari, och har fått mail/brev från SAS om att jag ska bli Diamant, så nu får man sitta och köra reload hela dagen)Klicka för att utvidga...
rickardjacobson skrev:Pratade precis med SAS/AMEX i Riga och enligt dem så ska den utökade tillgängligheten på bonusbiljetter för Gold och Diamond ha ett högre "pris" (USA 160K i C istället för 100K) och ej vara tillgängliga för 2-4-1 voucher, n¨någon som vet om detta stämmer?Klicka för att utvidga...
Givarens om man läser villkorenFF#1 skrev:Givaren eller motagarens period?Klicka för att utvidga...
Zodde skrev:Gav bort Guldkort till min dotter. Hon bekräftade på sin EuroBonus sida och då får givaren (jag) ett bekräftelsemail ...Profilen uppdaterades omgåendeHon kan dock inte i sin tur ge bort ett Silverkort, vilket man kanske skulle kunna tro som Guld-innehavare...Klicka för att utvidga...
Zodde skrev:Finns ett val på "mina Eurobonus-sidor" som heter "Ge bort Ett Eurobonus-kort".Följ sen bara instruktionernaKlicka för att utvidga...
Jacob skrev:Nu finns "Allt om Diamond" på EuroBonus webbsidor:EuroBonus Diamant - SAS.seEuroBonus Diamant - SAS.noEuroBonus Diamond - SAS.dkKlicka för att utvidga...
Tommy Palomäki skrev:Det står att jag är Gold på min profil både på hemsidan och appen fast jag fick mail ett tags sen från Eurobonus att jag kvalificerat mig som Diamond. Snart blir jag sur och arg...Eller räcker inte 120 avgångar under Eurobonus året för mig. Min kvalificering period är februari - januari som informerat skall detta godkännas med. Nu Tommy blir ledsen.Klicka för att utvidga...
Tommy Palomäki skrev:Det står att jag är Gold på min profil både på hemsidan och appen fast jag fick mail ett tags sen från Eurobonus att jag kvalificerat mig som Diamond. Snart blir jag sur och arg...Eller räcker inte 120 avgångar under Eurobonus året för mig. Min kvalificering period är februari - januari som informerat skall detta godkännas med. Nu Tommy blir ledsen.Klicka för att utvidga...