C
Cristoffer Cedergren
Guest
Weekends t&r europa till priser som alltid är högre än SAS ständiga kampanjer...Holloman skrev:Vilka förmåner var det och finns de kvar?Klicka för att utvidga...
Weekends t&r europa till priser som alltid är högre än SAS ständiga kampanjer...Holloman skrev:Vilka förmåner var det och finns de kvar?Klicka för att utvidga...
Beror väl på hur mycket man reser. Men i de flesta fall har du nog rätt.agehall skrev:Vill minnas att man får lite rabatt på biljetter, men det är inte värt investeringen tyvärr.Klicka för att utvidga...
Johan Hbg skrev:Beror väl på hur mycket man reser. Men i de flesta fall har du nog rätt.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Näe, det är ett rätt uselt erbjudande och det ger bara rabatt på biljettpriset, inte skatter och avgifter. Det gör att vi ofta pratar om felräkningspengar.Klicka för att utvidga...
Holloman skrev:Vilka förmåner var det och finns de kvar?Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Vill minnas att man får lite rabatt på biljetter, men det är inte värt investeringen tyvärr.Klicka för att utvidga...
Samma här, aldrig använt förmånspriserna, men aktierna är upp 50%. Trodde man aldrig, såg de pengarna som förverkade.Gotlander skrev:Precis, det går att köpa med en liten rabatt om man är ute i god tid och med sämre villkor än vanliga biljetter... Jag har ännu inte nyttjat "förmånen" eftersom kampanjerna nästan alltid är billigare men jag är inte missnöjd med kursutvecklingen!Klicka för att utvidga...
Du får köpa biljetter med 10-20% rabatt (exkl skatter och avgifter). Tyvärr så är biljettklassen low economy (W) med allt vad det innebär ( typ ej ombokningsbar, ej återbetalningsbar, låg poängintjäning osv). Fördelen är, förutsatt att du själv reser, kan köpa obegränsat med biljetter till aktieägarpriset och därigenom kunna åka iväg ett större gäng.Holloman skrev:Vilka förmåner var det och finns de kvar?Klicka för att utvidga...
Bygger det på att det finns tillgång i W, eller ges en rabatt på biljettpris i högre bokningsklass, och så "skapas" tillgänglighet i W?Nystrom skrev:Du får köpa biljetter med 10-20% rabatt (exkl skatter och avgifter). Tyvärr så är biljettklassen low economy (W) med allt vad det innebär ( typ ej ombokningsbar, ej återbetalningsbar, låg poängintjäning osv). Fördelen är, förutsatt att du själv reser, kan köpa obegränsat med biljetter till aktieägarpriset och därigenom kunna åka iväg ett större gäng.En prisjämförelse visar att du får biljetter till något lägre pris än DY billigaste till samma destination.Visa bifogad bild 46336Klicka för att utvidga...
Därom kan endast SAS ge ett rättvisande besked! De sökningar jag gjort har alltid givit mig biljettklass W och ett i förhållande till DY förmånligt pris. Nu undviker jag regelmässigt att åka så billigt som möjligt eftersom jag värderar flexibilitet högre än förlusten av kronor. Förlust av kronor blir det när det skiter sig och man tvingas omplanera....olo skrev:Bygger det på att det finns tillgång i W, eller ges en rabatt på biljettpris i högre bokningsklass, och så "skapas" tillgänglighet i W?Klicka för att utvidga...
Det hade varit intressantare! Mycket intressantare!Nystrom skrev:Jag har ställt frågan varför aktieägarerbjudandet inte omfattar PLUS men svaret är otillräcklig efterfrågan. Trist....Klicka för att utvidga...