Diamond Challenge för EBG

Har SAS EBD träffar tagit slut på 40 minuter tidigare, är vi väl nere på 25 minuter nästa gång

@Berglund du får hjälpa mig när du ser att det blir aktuellt, jag vill inte vara i skuld.

Jag har fått challenge (är EBG). Brytpunkt 1/11. Har kring 60K statuspoäng hittills den här perioden och 20 kvalificerande flygningar.

Någon som fått challenge som är i sin grace just nu? Dvs de som har perioder som börjar juni, juli, augusti?

palmen skrev:Någon som fått challenge som är i sin grace just nu? Dvs de som har perioder som börjar juni, juli, augusti?Klicka för att utvidga...
Nej, inget här.

Edit: fel av mig, insåg nu att jag inte är i min grace-period längre (tog slut igår).

palmen skrev:Någon som fått challenge som är i sin grace just nu? Dvs de som har perioder som börjar juni, juli, augusti?Klicka för att utvidga...
Jag har inte fått challenge.

Nya perioden började 1 augusti Juli (rörde ihop månaderna),

Var diamond men lyckades bara få ihop till guld förra perioden så har diamond nu under grace perioden (Juli-september)

Har period från 1/9 (väldigt vältimat får jag säga med alliansbytet) och har redan återkvalificerat mig till EBG för nästa år. Ser inget solklart mönster här.

Fått erbjudandet. Inte intressant för mig så länge det är så dyrt och finns så få flighter att resa via CPH från GOT till Europa eller USA (normalt tre eller fyra direktflyg om dagen per väg till CPH). LTG

Lufthansa har fyra till fem direktflyg till Frankfurt, två till tre direktflyg till MUC, Swiss en till två direktflyg till ZRH och Austrian några direktflyg i veckan till Vie under högsäsong.

Min man som har fått sitt Silver från mig förra månaden (juli) har fått challenge till Gold, hans period gäller från 1 januari.

JacobGBG skrev:Har period från 1/9 (väldigt vältimat får jag säga med alliansbytet) och har redan återkvalificerat mig till EBG för nästa år. Ser inget solklart mönster här.Klicka för att utvidga...
Har samma period, återkvalat till EBG men är EBD. Inget i inboxen än. Hade gärna tagit ett till år Diamond, nu när flygbytet i app funkar…

Statusmatchad EBG i våras, inte fått mailet. Hade passat helt perfekt att få den när man har lite arbetsresor i höst.

Jag har fått mailet. Brytpunkt 30/6, varit EBG i två år.

Har ett flyg bokat med avgång 31/12 och ankomst 01/01. Antar att detta segment bör räknas för challengen?

Back