Malmö Live ligger ju några hundra meter från Malmö C.squeezen skrev:Malmö live för 700 hade jag gärna tagit.Men könns lite svårt om man specifikt vill ha nära tågstation i malmö för tidigt tåg till kastrup tex.Hamnar så pass långt iväg att taxi behövs så äts ju några hundralappar upp snabbt av förtjänsten man hade via DIBKlicka för att utvidga...
Ja, men tjänsten verkar så att man bara väljer stadsdel, antar stjärnor, och sedan bud. Ksn inte på ett specifikt hotell.Agö skrev:Malmö Live ligger ju några hundra meter från Malmö C.Klicka för att utvidga...
squeezen skrev:Ja, men tjänsten verkar så att man bara väljer stadsdel, antar stjärnor, och sedan bud. Ksn inte på ett specifikt hotell.Och ”city” sträcker sig ända till Ribbersborg, värnhem, davidshall etc. så lite lurigt.Klicka för att utvidga...
Låter lovande. Hur ser man vilka hotell som är anslutna. 10 min gång är ju ok att leva med även 5:30 på morgonen i mars. Men inte mer.simplegirl skrev:Spännande diskussion. Kollade nyss vilka hotell det ens finns i Malmö, och det visade sig att det Scandic Triangeln är det 4-stjärniga hotellet som ligger längst bort från city. Vad jag vet passerar tågen till Köpenhamn Triangelns station, så det är nog inga problem att buda i Malmö. Får testa nästa gång jag ska dit!Klicka för att utvidga...
Testade för nåt år sen. Sen hottade jag inget och nu som du säger verkar det nollat totalt i gamla varianten.Lonelyflyer skrev:Dib hotel är nu Dibtravel och verkar vara något inriktat mot företag.Är det nån som använder detta?Klicka för att utvidga...