Längsta : Amsterdam - Fukuoka Kortaste : Charles de Gaulle - Orly
Fredrik Andersson Medlem 6 Juni 2015 #131 Längsta : Amsterdam - Fukuoka Kortaste : Charles de Gaulle - Orly
Brandten Medlem 6 Juni 2015 #132 Pöh... 54 nm är ju rena long haul (om min matematik är korrekt) ... Längsta LHR-SIN. Kortaste VIR-DUR på 11.6 mi (flög själv snabbt och direkt )
Pöh... 54 nm är ju rena long haul (om min matematik är korrekt) ... Längsta LHR-SIN. Kortaste VIR-DUR på 11.6 mi (flög själv snabbt och direkt )
chazzie Medlem 7 Juni 2015 #136 Längsta: Frankfurt - Houston/IAH, 5232 miles Kortaste: Trafikvarv på OER =} För övrigt borde man få multiplicera distansen med 1.3 om den skedde i Eco
Längsta: Frankfurt - Houston/IAH, 5232 miles Kortaste: Trafikvarv på OER =} För övrigt borde man få multiplicera distansen med 1.3 om den skedde i Eco
C cph_flyer Medlem 7 Juni 2015 #137 SIN-FRA : 6391 miles RKE (Roskilde) - CPH : 21 miles. Den korteste tur var i forbindelse med Roskilde Airshow i 2009 , hvor SAS præsenterede et af deres nye CRJ900. Efter flyshowet kunne man købe billet til returen til CPH.
SIN-FRA : 6391 miles RKE (Roskilde) - CPH : 21 miles. Den korteste tur var i forbindelse med Roskilde Airshow i 2009 , hvor SAS præsenterede et af deres nye CRJ900. Efter flyshowet kunne man købe billet til returen til CPH.
AABack2ARN Medlem 7 Juni 2015 #138 Tommy skrev: Längsta SYD-DFW 8578 miles Kortaste WRY-PPW 4miles Klicka för att utvidga... Blir nog svårslaget. Är inte dessa de längsta respektive kortaste kommersiella sträckorna just nu?
Tommy skrev: Längsta SYD-DFW 8578 miles Kortaste WRY-PPW 4miles Klicka för att utvidga... Blir nog svårslaget. Är inte dessa de längsta respektive kortaste kommersiella sträckorna just nu?
AABack2ARN Medlem 7 Juni 2015 #140 Tommy skrev: Den kortaste så vitt jag vet men SIN-LAX är längre Klicka för att utvidga... Stämmer. Och som kommersiell sträcka borde SIN-EWR ha varit den längsta (9534 miles) eller har det funnits någon ännu längre sträcka?
Tommy skrev: Den kortaste så vitt jag vet men SIN-LAX är längre Klicka för att utvidga... Stämmer. Och som kommersiell sträcka borde SIN-EWR ha varit den längsta (9534 miles) eller har det funnits någon ännu längre sträcka?