G
GOTBound
Guest
Kvittens på hur många som läser deras utskick?Sir Lemon skrev:En mkt berättigad fråga ! Varför skapa onödig byråkrati när de ändå påstår att alla Platinum ska ha förmånen.Klicka för att utvidga...
Kvittens på hur många som läser deras utskick?Sir Lemon skrev:En mkt berättigad fråga ! Varför skapa onödig byråkrati när de ändå påstår att alla Platinum ska ha förmånen.Klicka för att utvidga...
Ford Prefect skrev:och varför behövs det överhuvudtaget en registrering?Klicka för att utvidga...
GOTBound skrev:Kvittens på hur många som läser deras utskick?Klicka för att utvidga...
Christiansson skrev:1000:- + en tvårätters för två personer är ju ungefär detsamma som £200.Klicka för att utvidga...
Här är villkoren: https://www.americanexpress.com/con...ments/villkor/fakturakreditering-platinum.pdfMattias Holmén skrev:1 000 kr att äta gott förPlatinum bjuderVi vill fira vår nya förmån Dining by Amex genom att ge dig som Platinum-medlem 1 000 kr att använda på någon av våra utvalda restauranger, antingen på hemmaplan eller på resan. Använd dina 1 000 kr när det passar dig fram till och med 31 december 2021. Var väljer du att njuta?Registrera ditt Platinum för att ta del av kampanjen.Noga utvalda restauranger – hitta din favoritÄntligen säger vi "smaklig måltid". Registrera ditt Platinum för att ta del av erbjudandet. 1 000 kr dras automatiskt av från din faktura efter att du betalat på någon av de utvalda restaurangerna fram till och med 31 december 2021. Du kan spendera hela beloppet på en gång eller dela upp det vid olika tillfällen.De lokala restauranger som är inkluderade i detta erbjudande är:STOCKHOLMBonnie'sMiss VoonParaden KvarterskrogStallmästargårdenTaverna BrilloWedholms FiskGÖTEBORGSK Mat & MänniskorTranquiloMALMÖJohan PMJ'sKlicka för att utvidga...
Dbodenfo skrev:Håller med Skotska ostron är också riktig mumsiga. Men våra svenska västkustars Gigas är bäst. Merroire runt Grebbestad är mina favoriter. Dock har Klemmings Ostron seglat upp och kan rekommenderas.Klicka för att utvidga...
GOTBound skrev:Det beror väl lite på hur långt in i Gullmarn du dyker, det finns områden långt in i fjorden där det kan bli väl jobbigt att förklara sig om du blir påkommen med att dyka, risken är stor för allvarliga repressalier.Dock är min uppfattning att du är välbekant med området och har bra koll så jag är inte oroligt i ditt fall, mer om någon blir inspirerad att dyka och gör detta på fel ställe.Klicka för att utvidga...
Det var i jämförelse med £200, men om du bor i UK så förstår jag att du inte tycker det svenska erbjudandet funkar så bra. Jag tror inte Brasserigruppen har någon restaurang där alls.Moco skrev:Förutsatt att du bor i/besöker Stockholm och kan utnyttja det. För Malmö/Gbg är det ju fortsatt tunt och max 1000, och ute i landet i övrigt nada.Klicka för att utvidga...
Christiansson skrev:Det var i jämförelse med £200, men om du bor i UK så förstår jag att du inte tycker det svenska erbjudandet funkar så bra. Jag tror inte Brasserigruppen har någon restaurang där alls.Klicka för att utvidga...
Remington Steele skrev:Undrar vilka restauranger som presenteras nu i veckan i andra städer?Klicka för att utvidga...
Ny mätpunkt igår kväll för 4 personer på Pas d'Art (två olika Platinum-konton).Tonton skrev:Testade Pas d'Art ikväll.Kan nog vara det mest icke prisvärda restaurangbesöket jag har gjort i Stockholm, och då är ändå Amexdelen avdragen. Blir ingen återkomst dit.Kass personal (På en fråga om de olika ostronalternativen så var svaret i stil med"Jag rekommenderar de billigaste ostronen, eftersom jag ändå inte känner någon skillnad på dem", Dålig mat (Min kom in kall, och min gästs mat var inte tillagad ordentligt), och i allmänhet helt överprisat.Vill ändock tacka Amex för detta initiativ. Jag gillar sånt, även om restaurangen inte föll mig i smaken, alls.Klicka för att utvidga...
Välskriven recension med hög grad av specificitet och konkretion.Big Birger skrev:Ny mätpunkt igår kväll för 4 personer på Pas d'Art (två olika Platinum-konton).Exec. summary: Trevlig lokal, bra läge, lite hög musik, absolut en trevlig kväll med bra service. Inte prisvärt till ordinarie pris.Service:Vi fick en helt nyanställd tjej som servitris. Superengagerad och absolut toppen på alla sätt. Amex-dealen var inget som helst bekymmer, och hon förklarade vad som gällde. Men det var ca: 1 timme att vänta från att vi fick in förrätten tills vi fick våra varmrätter. Det är inte ok, men knappast servitrisens fel.Förrätter:De övriga i sällskapet beställde den friterade bläckfisken till förrätt, och var lyriska. Jag spelade säkert framför egen kasse och tog chevré, som var riktigt bra den också.Varmrätter:Laxen - Bra, men lagom till en 9-åring i portionsstorlek. 3 små små potatisar känns onödigt lite.Torskryggen - Bra, men också en ganska liten portion.Pastan - Jättebra, och lagom till en skogshuggare. Den mättade rejält.Sommarsalladen med kyckling - Det var borderline till rawfood!. Snyggt presenterat dock och rejäl portion. Bra kyckling!Visa bifogad bild 121042Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Går det att kombinera erbjudandet med guldmedlemskap på Brasseriegruppen för 15% rabatt på notan? Tänker mest på dryck och eventuell efterrätt som inte ingår i erbjudandet.Klicka för att utvidga...
Registrera dig för 1000kr-kampanjen via chatten om länk ej funkar.micke99 skrev:Jag har registrerat mig för erbjudandet för 2 gratis middagar, Sen skulle jag registrera mig för 1000kr krediterat kampanjen, då står det att jag redan är registrerad, bara kolla med er experter, Är det då bara att boka bord och betala med amex sen kommer de krediteras upp till 1000kr på de utvalda restaurangerna ?Klicka för att utvidga...
Fick samma, frågade chatten och det är två oberoende erbjudanden. Men kräver registrering, så hör av dig i chatten så signar de upp dig.micke99 skrev:Jag har registrerat mig för erbjudandet för 2 gratis middagar, Sen skulle jag registrera mig för 1000kr krediterat kampanjen, då står det att jag redan är registrerad, bara kolla med er experter, Är det då bara att boka bord och betala med amex sen kommer de krediteras upp till 1000kr på de utvalda restaurangerna ?Klicka för att utvidga...