Hur många flygningar har du gjort? 6
Hur långt (i miles) har du totalt flugit under året? 3621
Vilka flygbolag har du flugit? LH, SK
Nya flygplatser besökta under året? Inga
Nya flygbolag testade under året? Inga
Nya besökta länder? Kroatien, Tjeckien
Antal hotellnätter/övernattningar? 26
Bästa hotellvistelse? Hilton Rijeka Costabella Beach Resort & Spa
Sämsta hotellvistelse? Scandic CH i Gävle som skurit ned på servicen totalt, ingen vettig mat på hotellet (frukosten är fortfarande OK), blir placerad längst bort från hissen fastän min profil indikerar nära hiss + att jag har status (det minsta man kan begära är att de placerar mig nära hissfan).
Bästa reseminnet? "Lost in Balkan" road trip med @Tonton (i hans nya Tesla) och @Gustav Jonsson (Sverige -> Danmark -> Tyskland -> Österrike -> Slovenien -> Kroatien -> Serbien -> Kroatien -> Ungern -> Slovakien -> Tjeckien -> Tyskland -> Danmark -> Sverige)
Sämsta reseminnet? Inget
Största överraskningen? Inget
Annat "första gången" under året? Road trip (se punkt 10)
Mål för 2022? Flyga mer...
Detta hade inte hänt utan BC under 2021? Road trip (se punkt 10)
Bonusfrågor:
Bästa BusinessClass.se-upplevelse? Resan till BCN
Bästa loungen? N/A
Sämsta loungen? N/A
Covid-19 frågor:
Resa man sett fram emot som nu blir efter Covid-19 istället? Japan, förhoppningsvis med @flum
Bokade resor som fått ställas in? N/A
Hur har du semestrat när flygresor varit ett minmum? Road trip (se punkt 10 ovan)
Bästa upptäckt på "hemmaplan" under Covid-19? N/A
Vad har du gjort istället för att resa "som tidigare"? #ätakrökaflyga har numera blivit #ätakröka
Har du lagt om strategin för insamlande av poäng pga pandemin? Nej.
Vad saknar du mest från livet "innan" Covid-19? Flyga var man vill, i princip när man vill och utan att behöva tänka på alla möjliga restriktioner/krav på munskydd/olika regulations i olika delar av världen.
Om du fritt kunde resa vart som helst i världen just nu, vart skulle du åka då? Sydafrika.
Hur långt (i miles) har du totalt flugit under året? 3621
Vilka flygbolag har du flugit? LH, SK
Nya flygplatser besökta under året? Inga
Nya flygbolag testade under året? Inga
Nya besökta länder? Kroatien, Tjeckien
Antal hotellnätter/övernattningar? 26
Bästa hotellvistelse? Hilton Rijeka Costabella Beach Resort & Spa
Sämsta hotellvistelse? Scandic CH i Gävle som skurit ned på servicen totalt, ingen vettig mat på hotellet (frukosten är fortfarande OK), blir placerad längst bort från hissen fastän min profil indikerar nära hiss + att jag har status (det minsta man kan begära är att de placerar mig nära hissfan).
Bästa reseminnet? "Lost in Balkan" road trip med @Tonton (i hans nya Tesla) och @Gustav Jonsson (Sverige -> Danmark -> Tyskland -> Österrike -> Slovenien -> Kroatien -> Serbien -> Kroatien -> Ungern -> Slovakien -> Tjeckien -> Tyskland -> Danmark -> Sverige)
Sämsta reseminnet? Inget
Största överraskningen? Inget
Annat "första gången" under året? Road trip (se punkt 10)
Mål för 2022? Flyga mer...
Detta hade inte hänt utan BC under 2021? Road trip (se punkt 10)
Bonusfrågor:
Bästa BusinessClass.se-upplevelse? Resan till BCN
Bästa loungen? N/A
Sämsta loungen? N/A
Covid-19 frågor:
Resa man sett fram emot som nu blir efter Covid-19 istället? Japan, förhoppningsvis med @flum
Bokade resor som fått ställas in? N/A
Hur har du semestrat när flygresor varit ett minmum? Road trip (se punkt 10 ovan)
Bästa upptäckt på "hemmaplan" under Covid-19? N/A
Vad har du gjort istället för att resa "som tidigare"? #ätakrökaflyga har numera blivit #ätakröka
Har du lagt om strategin för insamlande av poäng pga pandemin? Nej.
Vad saknar du mest från livet "innan" Covid-19? Flyga var man vill, i princip när man vill och utan att behöva tänka på alla möjliga restriktioner/krav på munskydd/olika regulations i olika delar av världen.
Om du fritt kunde resa vart som helst i världen just nu, vart skulle du åka då? Sydafrika.