Har man FCL access när man anländer med F?Jonas C skrev:FCL MUC.Klicka för att utvidga...
Har man FCL access när man anländer med F?Jonas C skrev:FCL MUC.Klicka för att utvidga...
Ja, om du flyger vidare med Lufthansagruppen på samma biljett.Jannes skrev:Har man FCL access när man anländer med F?Klicka för att utvidga...
Det har man. Same day arriving eller departing boardingkort.Jannes skrev:Har man FCL access när man anländer med F?Klicka för att utvidga...
Taggen skrev:Nej, de erbjuds en cykel istället.Klicka för att utvidga...
Man har access till FCL även om man åker vidare med SAS, så länge ankommande flight är Lufthansa First.Tonton skrev:Ja, om du flyger vidare med Lufthansagruppen på samma biljett.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Man har access till FCL även om man åker vidare med SAS, så länge ankommande flight är Lufthansa First.Klicka för att utvidga...
Mig veterligen är den regeln enbart för FCT, men inte för FCL.Tonton skrev:Ah, är det bara FCT som det gäller då?Klicka för att utvidga...
filip23 skrev:När man nu söker på tex awardfares finns det 0 tillgänglighet på LH F, varit så ett tag. Skall även tilläggas att det inte heller finns några biljetter alls i ANAs F kabin. Jag filtrerar på enbart eurobonus och det har alltid funnits en uppskattning på lediga F awards genom detta. Numera är det dock helt tomt, har SAS tagit bort möjligheten att boka LH F nu också?!Klicka för att utvidga...
filip23 skrev:När man nu söker på tex awardfares finns det 0 tillgänglighet på LH F, varit så ett tag. Skall även tilläggas att det inte heller finns några biljetter alls i ANAs F kabin. Jag filtrerar på enbart eurobonus och det har alltid funnits en uppskattning på lediga F awards genom detta. Numera är det dock helt tomt, har SAS tagit bort möjligheten att boka LH F nu också?!Klicka för att utvidga...
Ok! Vad ska vara förvalt FFP då? Inget eller United tex?Tonton skrev:Testa och ta bort filtreringen av "Eurobonus" och sök.Det som visas när du har "Eurobonus" som filtreringen är en logik som vi har byggt in bakom, baserat på vad andra program har för tillgång/och vilka sökningar som har gjorts.Eurobonus själva har aldrig visat någon tillgång i F, så den datan går inte att få ut på något sätt, utan att ringa.Klicka för att utvidga...
Ok bra då är det nog bara jag som kollar fel. Tack!Double Trouble skrev:Jag bokade LH F i förrgår, var inga problem.Klicka för att utvidga...
Såg du på awardfares eller ringde du in?Firetee skrev:3 biljetter LH first fanns bokningsbara för Eurobonus i förrgår med 9,5 dygns framförhållning till IAD. Har kanske inte helt hängt med i tråden, men inte sett så långt innan på väldigt länge?Klicka för att utvidga...
Såg först på awardfares vilket ju stämmer ibland så därför ringde jag in. Var lite sugen på att boka, men skulle varit lite för omständigt så skippade efter lite betänketid...JPE skrev:Såg du på awardfares eller ringde du in?Klicka för att utvidga...