palmen skrev:Minus och minus blir väl plus?Klicka för att utvidga...
Hihi, beror på hur man ser det, sov gott efter tre glas bubbel på kärran.
palmen skrev:Minus och minus blir väl plus?Klicka för att utvidga...
flum skrev:Hihi, beror på hur man ser det, sov gott efter tre glas bubbel på kärran.Klicka för att utvidga...
Christian R skrev:Swiss First Class Lounge i Zürich er en nobrainer, du har jo billet til SFO samme dag. First Class Terminal har du kun adgang til hvis du skal videre fra Frankfurt samme dag.Klicka för att utvidga...
Andreas Eriksson skrev:Får man verkligen tillgång till loungerna själv som minderårig utan närvarande målsman? Verkar ju rätt sjukt då det är självservering överallt? Känns väl inte helt ok att en 13 åring har tillgång till whisky och cigarrer men det kanske bara är jag som tycker det?Klicka för att utvidga...
Christian R skrev:Med din logik må mindreårige heller ikke handle i ICA, der er jo selvbetjeningskasser...Klicka för att utvidga...
kristerj skrev:OT: BA har 18 år som åldersgräns för loungetillträde om man är ensamåkandeKlicka för att utvidga...
agehall skrev:OmEbg, som hans signatur antyder, är 13 år, så skulle jag säga att chansen att få komma in i FCL/FCT är ganska liten som ensamresande.Klicka för att utvidga...
Christian R skrev:Nu har jeg pløjet Lufthansa.com, staralliance.com og til dels flyertalk igennem... Der står ingen steder at man skal være over 18/myndig for at få adgang til en given lounge. Hvis det var mig der blev afvist ville jeg blive ualmindelig sur og seriøst overveje om de fortjener mine penge fremover.Klicka för att utvidga...
Fedup skrev:HejEbg, jag har ringt min kontakt som har hand om HON/F-pax och dem har bekräftat att du har tillgång till FCT och loungen så länge du har en giltig F-biljett. Däremot kan jag tänka mig att om du ser ung ut, som jag gissar att du gör vid 13 års ålder så kommer du inte serveras alkohol av personalen.Klicka för att utvidga...