F
fcx
Guest
Så var det förra gången man körde extra baspoäng.Jan Petterson skrev:Hmm, du menar att man får 1000 baspoäng men bara 500 att spendera? Ja, det låter ju lite så på formuleringen faktiskt.Klicka för att utvidga...
Så var det förra gången man körde extra baspoäng.Jan Petterson skrev:Hmm, du menar att man får 1000 baspoäng men bara 500 att spendera? Ja, det låter ju lite så på formuleringen faktiskt.Klicka för att utvidga...
Thomas Björklund skrev:Jag har 2 kolumner "Baspoäng intjänade denna period" här hamnar hotell etc. och så har jag "Kvalificerande flyg denna period", Bas har tidigare inte lyft upp min status. Jag vet inte hur detta funkar för att vara ärlig. På M&M är det anorlunda.Klicka för att utvidga...
Thomas Björklund skrev:På M&M är det anorlunda.Klicka för att utvidga...
Thomas Björklund skrev:Bergen - StockholmSK 0898E SAS PlusJag förstår fortfarande inte, om Bas med Hotell, reward etc hade mitt EBG varit klart lång tidigare.Klicka för att utvidga...
Thomas Björklund skrev:OK provar, ska åka till ALC 23-Oct ner, Norwegian hem, SAS har rövartid.Klicka för att utvidga...
Thomas Björklund skrev:Det känns som jag behöver en travel agent.Klicka för att utvidga...
Thomas Björklund skrev:Det känns som jag behöver en travel agent.Klicka för att utvidga...
MarcusC skrev:Tycker det är en märklig enkelspårig kampanj...som ju inte passar alls för oss resenärer från GOT..borde ju gälla minst GOT-CPH kan jag tycka. Inget vidare SAS. Visst kan man åka GOT-CPH-ARN...men tror i det här faller SAS medt "glömt" GOT resenärer!!Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Har de inte även glömt alla från Bergen, Tromsö, Stavanger osv i så fall?Klicka för att utvidga...
MarcusC skrev:Absolut..känns som en kampanj från hubbarna, vilket väl inte är fel, men därmed kunde man ju tyckt dubbla poäng på alla intra nordiska linjer? Ex vis även GOT-CPH/ SVG-CPH/ARN etc?Klicka för att utvidga...
Trodde jag med men se agehalls post om köpkrav, det beror på dig om den resan upfyller kraven på köpt mellan 2-8/10.Martin Björnström skrev:Perfekt för 26:e Oktober! TackKlicka för att utvidga...