I mars startar Easyjet en linje mellan Arlanda och Berlin med 14 avgångar i veckan.
easyJet storsatsar på Berlin från Arlanda | Stockholm Arlanda Airport
easyJet storsatsar på Berlin från Arlanda | Stockholm Arlanda Airport
FrontX skrev:Läste att de tar emot max 70 kabinväskor i kabinen, resterande lastas. Någon som fått sin kabinväska lastad?. Menar, alla har väl någon form av väska med sig ombord, och om planet då är fullsatt med 180 pers så måste det väl bli ett jäkla meck att behöva skicka ner 40 väskor till till lastkillarnaKlicka för att utvidga...
FrontX skrev:Läste att de tar emot max 70 kabinväskor i kabinen, resterande lastas. Någon som fått sin kabinväska lastad?. Menar, alla har väl någon form av väska med sig ombord, och om planet då är fullsatt med 180 pers så måste det väl bli ett jäkla meck att behöva skicka ner 40 väskor till till lastkillarnaKlicka för att utvidga...
SvartMjolk skrev:När jag flög med dem från Berlin till Göteborg så fick typ hälften av passagerarna lasta väskorna. Det var extremt oorganiserat och personer från rader längst bak fick själva gå fram till personalen vid ingången och byta sin väska mot en liten lapp. Värsta boardingen jag varit med om.På ditresan var det inga som behövde göra det vad jag såg.Klicka för att utvidga...