Homer skrev:201kr till Willys+ kunder som blir medlemmerRefunder - Willys(jag förmodar att man måste vara inloggad på Willlys+ kontot när man öppnar Refunderkontot)Klicka för att utvidga...
Nej det går inte kombinera, du kan dock få 45 kronor per sas bokning tillbaka via refunder.gneken skrev:Ska nog prova refunder, verkar vara något ju. Är det någon som vet om detta kan kombineras med SAS onlineshopping?Klicka för att utvidga...
Homer skrev:201kr till Willys+ kunder som blir medlemmerRefunder - Willys(jag förmodar att man måste vara inloggad på Willlys+ kontot när man öppnar Refunderkontot)Klicka för att utvidga...
Efter några arga e-mail till Cashbackshopping.com verkar detta ha löst sig och mitt förtroende för Cashbackshopping.com har återställts. Det verkar som att det inte alltid funkar friktionsfritt mellan affliaten och säljaren så det är viktigt att man sparar sina kvitton/bekräftelser så man kan reklamera hos affiliaten om man inte får sin cashback.Budgetresenär skrev:Jag kan dela med mig av mina erfarenheter av Cashbackshopping och jag vet inte om jag riktigt kan rekommendera dem. Från början använde jagwww.refunder.seistället men när de tog bortwww.Booking.combytte jag till Cashbackshopping eftersom det är främst där jag gör mina inköp. Först och främst bör man vara medveten om följande villkor: "Om någon partnerbutik ej betalar ut den förmedlingsprovision som finansierar cashback-utbetalningarna förbehåller sig Cashbackshopping.se sig rätten att ej betala ut cashback till medlemmen". Gudarna ska veta att de utnyttjar den här klausulen till max! När jag skulle göra ett uttag (750 kr) så nekades 10 st (!) transaktioner och de kunde inte ge någon utförligare information om varför de nekades, de säger bara attwww.Booking.cominte godkände dem. Vidare står det på hemsidan att ett uttag tar i genomsnitt 2-3 månader och om det tar längre tid än så ska man kontakta dem för aktuell status. Vid ett senare tillfälle försökte jag göra ett uttag till och när det hade gått 3 månader skickade jag dem ett mejl och de svarade så här: "Anledningen till att vi inte kunnat betala ut din cashback än är att vi inte fått betalt för tillräckligt många bokningar frånwww.Booking.comän. Så snart vi har fått betalt för tillräckligt många bokningar kommer vi betala ut din cashback." En vecka sedare fick jag dock mina pengar.Klicka för att utvidga...
Är det inte så att de har registrerat ditt inköp?Brandten skrev:Visserligen gamla inlägg men att man skulle få cashback vid avslutad resa stämmer inte för mig iallafall. Bokade med SAS igår och fick in 45kr direkt på Refunderkontot.Klicka för att utvidga...
Är det inte bättre att boka hilton via hotels com genom refunder, då man får 4% plus welcome reward?Elias skrev:Ser att man numera kan få cashback på Hilton via Refunder.seVisserligen bara 2% men alltid något och bra när man gör dyrare bokningar i alla fallFå återbäring på ditt köp från Hilton WorldwideKlicka för att utvidga...
Då är det inte garanterat att man kan få statusförmåner.kraken skrev:Är det inte bättre att boka hilton via hotels com genom refunder, då man får 4% plus welcome reward?Klicka för att utvidga...
kraken skrev:Är det inte bättre att boka hilton via hotels com genom refunder, då man får 4% plus welcome reward?Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Då är det inte garanterat att man kan få statusförmåner.Klicka för att utvidga...
kraken skrev:Är det inte bättre att boka hilton via hotels com genom refunder, då man får 4% plus welcome reward?Klicka för att utvidga...
Fikaärfint skrev:Tips när det gäller utländska företagCashback Comparison & Rebate Comparison - Compare Cash Back RatesKlicka för att utvidga...