Åtminstone den CityJet jag flög med igår hade 16 och 17 som exit rowshenke12 skrev:Vad gäller för nödutgångsraden i CRJ nu igen? SAS egen seatmap och expertflyer skiljer sig åt?Rad 17 och även rad 16 = nödutgång?SK2031 UME-ARN 24 Juni är flighten i frågaKlicka för att utvidga...
henke12 skrev:Vad gäller för nödutgångsraden i CRJ nu igen? SAS egen seatmap och expertflyer skiljer sig åt?Rad 17 och även rad 16 = nödutgång?SK2031 UME-ARN 24 Juni är flighten i frågaKlicka för att utvidga...
christianboazo1235 skrev:Hej,Flyger hem från Bryssel, är rad 17 bättre än 16? om ja, varför?Klicka för att utvidga...
15 och 16GOTBound skrev:Jag har gjort misstaget tidigare att boka rad 17 i tron att detta är exit-row för att vid boarding upptäcka att rad 15 var just exit-row.Baserat på bifogat seat-map, hur hade ni läst ut vilken rad som egentligen är exit-row, rent visuellt rad 15 men 16 och 17 har markeringen för exit-row?Visa bifogad bild 128190Klicka för att utvidga...
SAS har lite olika config på dina CRJ 900 så det kan skilja på olika individer. Men välj rad 16, det är mig veterligen ingen rad mellan två nödutgångsrader.GOTBound skrev:Jag har gjort misstaget tidigare att boka rad 17 i tron att detta är exit-row för att vid boarding upptäcka att rad 15 var just exit-row.Baserat på bifogat seat-map, hur hade ni läst ut vilken rad som egentligen är exit-row, rent visuellt rad 15 men 16 och 17 har markeringen för exit-row?Visa bifogad bild 128191Klicka för att utvidga...
Jappkispiox skrev:Är det fortfarande så att man lämnar större handbaggage på vagnen precis innan man går på planet, och att man får väskan direkt från vagnen när man stiger av? (Frågan gäller CRJ900 Arlanda-Frankfurt som flygs av Xfly)Klicka för att utvidga...
Kan meddela att jag nyligen flög Xfly och Herren intill mig på rad 1 släpade in den stora kabinväskan och la den ner på längden (enda sättet att få in den) så att den fyllde mer än halva hyllfacket. Ingen kommentar från kabinpersonal. Det gjorde ändå att jag tvingades placera datorväskan på hyllan mittemot.011430121 skrev:JappKlicka för att utvidga...
folo skrev:ES-ACP: Rad 16 och 17 är nödutgångES-ACC: Rad 15 och 16 är nödutgångKlicka för att utvidga...