SAS följde Arn och betalade ut kontanter till mig, 1500 SEK.Gnopps skrev:Grattis till det. Vad svarade SAS till ARN?Klicka för att utvidga...
SAS följde Arn och betalade ut kontanter till mig, 1500 SEK.Gnopps skrev:Grattis till det. Vad svarade SAS till ARN?Klicka för att utvidga...
Så det var alltså walkover på grund av brist på svar från SAS? Eller svarade SAS ARN och ARN beslöt därefter i din favör?Erik M skrev:SAS följde Arn och betalade ut kontanter till mig, 1500 SEK.Klicka för att utvidga...
Du fick alltså cash som kompensation istället för poäng?Erik M skrev:SAS följde Arn och betalade ut kontanter till mig, 1500 SEK.Klicka för att utvidga...
Ja, de bad bara om mitt bankkontomha321 skrev:Du fick alltså cash som kompensation istället för poäng?Klicka för att utvidga...
mileshunter skrev:Vad händer med kalendern 2025?Klicka för att utvidga...
Hmm verkar bara bli Eurobonus shop julkalender (spend EBB points) & ingen SAS julkalender (tjäna EBB). Mycket trist om så!Nikje skrev:Det är väl här vi får kolla om en vecka:https://www.saseurobonusshop.com/se/advent-calendarverkar det som..Klicka för att utvidga...