Senaste nytt

Eurobonus julkalender 2025

Har bestämt mig för att satsa på diamond för 2026, kanske misslyckas men tänkte testa!

De 15 000 nivåpoäng för 10 resor. Har redan bokat USA i mars för pengar, det blir sex sträckor.

Behöver 4 till. Hittade LLA-VNO (Vilnius) tur och retur samma dag, i ekonomi light för 1 246 kr. Billigt! Får minimalt med poäng för resan men det torde kvalificera mig för de 15 000 poängen.

Har någon en annan tur som skulle kunna vara kul?

Har bestämt mig för att satsa på diamond för 2026, kanske misslyckas men tänkte testa!

De 15 000 nivåpoäng för 10 resor. Har redan bokat USA i mars för pengar, det blir sex sträckor.

Behöver 4 till. Hittade LLA-VNO (Vilnius) tur och retur samma dag, i ekonomi light för 1 246 kr. Billigt! Får minimalt med poäng för resan men det torde kvalificera mig för de 15 000 poängen.

Om du bara fokuserar på legs, så sök med Google Flights men filtrera på bara SAS och inom Europa. Borde komma något billigare :) Eventuellt kanske det kommer någon F&F kampanj snart igen, så kanske hitta det billigaste då

Om du bara fokuserar på legs, så sök med Google Flights men filtrera på bara SAS och inom Europa. Borde komma något billigare :) Eventuellt kanske det kommer någon F&F kampanj snart igen, så kanske hitta det billigaste då

Ja en F&F vore perfekt!

Bara så lite tid att få in de 10 resorna. Har redan bokat LLA-MMX andra halvan av januari med poäng, samt då MIA i mitten av mars för pengar. Så är bara februari och början av mars som gäller!

Passade på att boka ARN-UME ToR för 385:- x4 Light :) 8 sträckor.

När hittade du så bra pris?
Black Friday. Preppade lite inför kalendern. :)

1766869634420.png

78:- biljettpris. Det är pressat.

Får Diamond same day change på Economy-biljetter också? Funderar på att försöka haka på samma flyg tillbaka till ARN i mån om plats. :) Gick inte att boka vändande pga för kort bytestid.

Toppen