F
Frukten
Guest
Fick samma när jag bokade Hotels.com via SASBrandten skrev:Tänkte passa på att boka hotell men tyckte denna var lite sketchy. Har ni andra kopplat ihop?Klicka för att utvidga...
Fick samma när jag bokade Hotels.com via SASBrandten skrev:Tänkte passa på att boka hotell men tyckte denna var lite sketchy. Har ni andra kopplat ihop?Klicka för att utvidga...
München är aldrig fel, riktig kanonstad! Var där förra helgen på revenue. Med Lufthansa tyvärr, då det oftast är halva priset (och direkt).Jonas C skrev:Blev en okynnestur till München, har tyvärr inte FlyPremium så fick dega 16000 poäng. Bra värde ändå vill jag påstå.Klicka för att utvidga...
Jag också, men eftersom de inte ens har en lista på mina bokningar ser jag inte varför jag skulle vilja ha det kopplat. Kan man ta bort det?H4ipM8adRg9nvkRu skrev:Vettigt eller ej, men jag tryckte godkänn på den där för några dagar sedan.Klicka för att utvidga...
hco skrev:Ja, var skeptisk först men sen kopplade jag.Klicka för att utvidga...
H4ipM8adRg9nvkRu skrev:Vettigt eller ej, men jag tryckte godkänn på den där för några dagar sedan.Klicka för att utvidga...
Frukten skrev:Fick samma när jag bokade Hotels.com via SASKlicka för att utvidga...
Brandten skrev:Kopplade ihop det och bokade 3 nätter i Vegas i samband med CES. Någon tusenlapp billigare än hos Hotellet direkt samt 2100 EB-poäng.Klicka för att utvidga...
Svarade bara på din fråga.Frukten skrev:Du tittar på fel luckaKlicka för att utvidga...
Om du öppnar ögonen kanske du ser att luckan för 18/12 har inget specifikt med rabatt på poängresor att göra.criced skrev:Svarade bara på din fråga.Klicka för att utvidga...
Titta på föregående sidor.joa skrev:Hur kan ni se kommande luckor?Antar att det var nån glitch ?Någon som har en sammanställning på vad som kommer?Klicka för att utvidga...
Kolla även här för mer utförlig beskrivningjoa skrev:Hur kan ni se kommande luckor?Antar att det var nån glitch ?Någon som har en sammanställning på vad som kommer?Klicka för att utvidga...
Offer expired, kikade 06 imorse och då var det samma. Menar de då att resorna redan var slut då? Möjligtvis.Maxxan skrev:I helgen har SAS en kampanj på flyg till Nordeuropa. Finns det någon utförlig lista på vilka destinationer som räknas dit hos SAS?Klicka för att utvidga...
Det är fredagens lucka, jag gissar att erbjudandet har inte ens aktiverats.Dragzone skrev:Offer expired, kikade 06 imorse och då var det samma. Menar de då att resorna redan var slut då? Möjligtvis.Klicka för att utvidga...
Maxxan skrev:I helgen har SAS en kampanj på flyg till Nordeuropa. Finns det någon utförlig lista på vilka destinationer som räknas dit hos SAS?Klicka för att utvidga...
Förra veckan öppnades luckan på en gång för bokning. Den andra poängluckan så utgråad som "Book now". Då skulle rimligtvis den andra luckan och visas som Book now om det var så.B79 skrev:Det är fredagens lucka, jag gissar att erbjudandet har inte ens aktiverats.Klicka för att utvidga...
Precis, gränsfallen jag undrar över är väl Paris, Prag, Reykjavik, Wien, München mmYossarian skrev:Visa bifogad bild 170673Med tanke på London/Amsterdam kan man nog räkna in Berlin, Hamburg etc också.Klicka för att utvidga...
Den öppnades dagen innan då det var den 4e som luckan gällde och gick boka den 3e (onsdag).Dragzone skrev:Förra veckan öppnades luckan på en gång för bokning. Den andra poängluckan så utgråad som "Book now". Då skulle rimligtvis den andra luckan och visas som Book now om det var så.Klicka för att utvidga...