Jonas F
Medlem
Samma här. Samtidigt som sambon köpte ett någon timme senare och fick sitt levererat på några minuter. Orättvist.Köpte ett vud 10 tiden i morse, lyser med sin frånvaro 10 timmar senare
Samma här. Samtidigt som sambon köpte ett någon timme senare och fick sitt levererat på några minuter. Orättvist.Köpte ett vud 10 tiden i morse, lyser med sin frånvaro 10 timmar senare
Hej, ja SAS verkar ha problem m vissa köp, vissa inte. Ring in o rapportera.Köpte ett vud 10 tiden i morse, lyser med sin frånvaro 10 timmar senare
Gissar väl att du har köpt med kreditkort, gör chargeback. Om sas ej kan påvisa att ett köp gjorts = pengarna tillbaka.Hej, ja SAS verkar ha problem m vissa köp, vissa inte. Ring in o rapportera.
Det värsta är att både kvitto OCH presentkort saknas men pengar är dragna.
De påstår att 14 dagars distansköp gäller MEN då behöver man ju ref nr….
Återkopplar om några veckor. Det ska ta 5-8 arbetsdagar att få köpet hävt. Får se om det blir hävt. Hoppas att man inte sumpat 5000 pga att SAS har datorproblem….
Stort tack! vi har lagt in case och avvaktar i 8 arb dagar. Tack o lov har vi kopia på både uppg o ”tack för köp” plus AMEX köp men tänker att alla kanske inte alla har tagit kopior etc.Gissar väl att du har köpt med kreditkort, gör chargeback. Om sas ej kan påvisa att ett köp gjorts = pengarna tillbaka.
Samma här. Samtidigt som sambon köpte ett någon timme senare och fick sitt levererat på några minuter. Orättvist.
För mig så är det redan ifyllt bara siffror. Det var så förra luckan med sign up också (18). Men denna gången ändras inte knappen till grå ”signed-up” :/Dagens lucka ber om EB-nummer men ingen ledtråd om formen. Någon som vet om det ska vara bara siffror eller inklusive EBx ?
Man kan fylla i vad som helst och bekräftelsen ekar vad man fyllt i. Hade varit skönt om man visste exakt vad SAS system förväntar sig för att det ska fungera rakt av.
OK, du gör det i appen, eller?!För mig så är det redan ifyllt bara siffror. Det var så förra luckan med sign up också (18). Men denna gången ändras inte knappen till grå ”signed-up” :/
Precis, har inte ens tänkt på att kalendern finns på webben.OK, du gör det i appen, eller?!
För mig på desktop är formuläret tomt även om man är inloggad och man får mata nummer och epost för hand.