Eurobonuspoäng hos Nordic Choice

taxvalp

New member
Hade missat att det går att tjäna Eurobonuspoäng (via shoppingportalen) hos Nordic Choice. Just nu (t o m 2022-11-06) dessutom 50 poäng per hundralapp vilket är en bra deal.

SAS - Shop & optjen EuroBonus point

Shop løs i mere end 300 butikker online, og optjen EuroBonus point på alle dine køb. Fx CDON, H&M, Dustin, InkClub og mange flere...

Favicon.ico

onlineshopping.flysas.com

taxvalp skrev:Hade missat att det går att tjäna Eurobonuspoäng (via shoppingportalen) hos Nordic Choice. Just nu (t o m 2022-11-06) dessutom 50 poäng per hundralapp vilket är en bra deal.SAS - Shop & optjen EuroBonus pointShop løs i mere end 300 butikker online, og optjen EuroBonus point på alle dine køb. Fx CDON, H&M, Dustin, InkClub og mange flere...onlineshopping.flysas.comKlicka för att utvidga...

Ingen möjlighet till dubbeldip antar jag?

Homer skrev:Det måste ju gå, det där är ju som att använda Refunder eller andra liknande cashbacksidor.Klicka för att utvidga...

Exakt, det är samma typ av länk som via Refunder. Jag har bokat och fått bekräftelse från SAS att det är registrerat samt från NC att jag ska tjäna poäng så bäddat för dubbeldipp.

taxvalp skrev:Exakt, det är samma typ av länk som via Refunder. Jag har bokat och fått bekräftelse från SAS att det är registrerat samt från NC att jag ska tjäna poäng så bäddat för dubbeldipp.Klicka för att utvidga...
Återkom gärna med hur det gick och vilka NCH status perks du fick åtnjuta.

SilverJonten skrev:Återkom gärna med hur det gick och vilka NCH status perks du fick åtnjuta.Klicka för att utvidga...

Det ska jag göra. Allt ser ut precis som vanligt i appen och det är som sagt samma förfarande rent tekniskt som att boka via Refunder eller annan sida. Förväntar mig inga konstigheter.

Doctor-X skrev:Kört detta, funkar fint! Bara att tuta och köra, ställ inga frågor till kundtjänst eller dylikt.Klicka för att utvidga...
Får du alla förmåner samt även extra poängen?

Isåfall är det ju strålande och jag har således gjort bort mig som inte anammat detta…

29c81510-f5e2-4d95-9ab9-615db796537a-jpeg.135098

En massa missade poäng mao hittills..

SilverJonten skrev:Får du alla förmåner samt även extra poängen?Isåfall är det ju strålande och jag har således gjort bort mig som inte anammat detta…Visa bifogad bild 135098En massa missade poäng mao hittills..Klicka för att utvidga...

Ja alla dina förmåner, voucher, poäng, poängbounsar, etc ingår + Eurobonuspoäng.

Obs du får precis som vanligt endast eurobonuspoäng på själva köpesumman minus moms.

Det finns ju en punkt om att man måste tillåta cookies på den sajt man blir redirected till. I fallet med Nordic Choice via SAS som utgår vid midnatt undrar jag hur jag kan veta om jag tillåtit cookies för NC?

Och vet ngn om frukost ingår i 5-nätterspaketet? Har lusläst villkoren och det står inget där.

Får man också poäng om man bokar bonusnätter? Refunder ger ca 15kr för varje bonusnatt

Kaik skrev:Får man också poäng om man bokar bonusnätter? Refunder ger ca 15kr för varje bonusnattKlicka för att utvidga...
Ja, du får 25 poäng per 100 kronor spenderat. Enda problemet är ju att en bonusnatt kostar 0 kronor och då blir det ju även 0 poäng, men hade bonusnatten kostat pengar hade det givit poäng.

palmen skrev:Ja, du får 25 poäng per 100 kronor spenderat. Enda problemet är ju att en bonusnatt kostar 0 kronor och då blir det ju även 0 poäng, men hade bonusnatten kostat pengar hade det givit poäng.Klicka för att utvidga...

Refunder ger 3,5% cashback på kr spenderat. En bonusnatt kostar 0kr, men jag får ändå 15kr tillbaka. Kanska samma sak händer om man bokar bonusnatt via eurobonus portalen?

Ni som använt den här - om man bokar flex, när registreras poängen? Specifikt, om jag idag bokar en flex rate för Januari, kommer jag då få poängen enligt idag (50) eller i januari (25). Inser det rimliga i att poängen inte landar på mitt konto förrän efter faktisk stay, men vet de om att jag bokar idag och ska få dubbla?

50p/100kr igen fram till och med den 15/1, de duggar tätt dessa erbjudanden.

Back