Anmäld!
Johan_G Medlem 7 Maj 2013 #12 Jag får ta och gratulera er som har möjlighet att åka, jag hade gärna följt med men jag är ganska säker på att jag är i Ryssland vid det tillfället, jag får försöka tröståka lite TU-134 istället
Jag får ta och gratulera er som har möjlighet att åka, jag hade gärna följt med men jag är ganska säker på att jag är i Ryssland vid det tillfället, jag får försöka tröståka lite TU-134 istället
Agö Medlem 7 Maj 2013 #13 Anmäld (men undrar om bekräftelsemailet hamnat i spam hos IT...). Perfekt efter en kort resa till USA och vidare till Italien dagen efter.
Anmäld (men undrar om bekräftelsemailet hamnat i spam hos IT...). Perfekt efter en kort resa till USA och vidare till Italien dagen efter.
GOTATH Medlem 7 Maj 2013 #17 Ingen aning om hur min kalender kommer att se ut i oktober, men jag gör en chansning och intresseanmäler mig!
Ingen aning om hur min kalender kommer att se ut i oktober, men jag gör en chansning och intresseanmäler mig!
Johannes Medlem 7 Maj 2013 #18 Inget "paket" från GOT?<br /> <br /> Går ju att sy ihop själv, 8.10 från GOT 14.10 hem från CPH, men det hade vart trevligt med ett paket...
Inget "paket" från GOT?<br /> <br /> Går ju att sy ihop själv, 8.10 från GOT 14.10 hem från CPH, men det hade vart trevligt med ett paket...
sunkan Medlem 7 Maj 2013 #20 Även jag är anmäld och nu trillade även bekräftelsemailet in <br /> <br /> /Christian