Senaste nytt

Event: Följ med på sista flygningen med SAS MD-80

<blockquote><strong>jth;139582 wrote:</strong> Och även SK1429 till CPH samma dag är en MD-81 så ARN vinner ändå. SK401 på måndagen efter, också en MD-81. Är det bara så att man inte uppdaterat än?</blockquote>
<br />
Tror det behövs fakta här. Businessclass.se, vart kommer infon från om flighten den 26 oktober? Är detta SAS info? Någon flight med MD 80 2014 tror jag inte en sekund på.

Hur stort är intresset just nu?<br />
Kanske det bästa för alla parter är att chartra en egen MD80?<br />
Då kan man ju dels utforma sitt egna program lite mer (med tider osv), och så vitt jag förstår handlar det hela om att göra en sista gemensam tur med MD80.<br />
Vad tycker ni andra om detta?<br />
/fredrik (Stort fan av MDn :) )

Hade bokat SK 403 26/10 sedan några veckor tillbaka som anslutningsflyg för<br />
CPH - IAD med familjen. Känns inte som vi blir helt ensamma på kärran !<br />
Synd bara att vi inte hinner vara med på nån event i CPH..

Alternativt en extra insatt flight med en ARN baserad Boeing 737NG med ungefär samma avgångstid som SK 403...till CPH

Kolla denna artikel där även BC nämns <br />
<br />
<a href="http://www.check-in.dk/newselement.cfm?nNewsArticleID=76542" rel="nofollow">Afsked med MD-80´eren festligholdes</a>

<blockquote><strong>Johannes;139522 wrote:</strong> Det är inte jättedyrt att boka GOT-ARN och CPH Separat, tänkte att jag/vi skulle sno från de 30 platsena från ARN :)</blockquote>
<br />
Du menar alltså GOT-ARN-CPH-ARN-GOT??

Nu har även jag anmält mig. Har inga större förhoppningar på att komma med men håller tummarna och hoppas på det bästa skulle bli mitt första bc event.

Toppen