Det där förstod jag inte vad du menar.Se nu till statusmatcha till Miles and More innan du åker på den resan och kreditera de stackars poängen dit så du får bra status där.
Skicka gärna privat meddelande till mig med förklaring.
Lät intressant
Det där förstod jag inte vad du menar.Se nu till statusmatcha till Miles and More innan du åker på den resan och kreditera de stackars poängen dit så du får bra status där.
Det förstår jag verkligen.Tack för återkoppling med bilder och att få höra era intryck! Roligt att höra att ni var nöjda. Ett varningens finger; går fasligt fort att vänja sig att svänga vänster istället för höger vid påstigningVälkommen till maximering av poängsamlandet - och användandet
Det där förstod jag inte vad du menar.
Skicka gärna privat meddelande till mig med förklaring.
Lät intressant
Det var en 767a du flög då, det var en Video8 från Sony GV8 var modellen, jag tror det 15-20 filmer man kunde välja på?Tack en fin rapport, ni ser unga ut så jag hoppas ni har många många fler business och även First framför er, själv flög jag min första long haul i Business med SAS 1993, då var business bara lite bättre än SAS Plus på long haul än idag, men, minns den resan i detalj ännu idag, fick en bärbar video bandare med en 8 tums skärm och såg en Bond film ombord, lite skillnad mot dagens business produkter
Det stämmer bra det, Bangkok till Köpenhamn, blev uppgraderad till business när jag landat i Bangkok från Sydney tror jag det var.Det var en 767a du flög då, det var en Video8 från Sony GV8 var modellen, jag tror det 15-20 filmer man kunde välja på?
Visa bifogad bild 153647