Lollet skrev:Gjorde värderingen 8sep. Fortfarande inga poäng trots att jag har ringt 2 gånger och fått som svar att det ska ordnas.Klicka för att utvidga...
Lollet skrev:Gjorde värderingen 8sep. Fortfarande inga poäng trots att jag har ringt 2 gånger och fått som svar att det ska ordnas.Klicka för att utvidga...
LMH skrev:Jag hade samma problem. Efter många mail fram och tillbaka fick jag följande svar:"Nu har vi hittat felet. I registreringen var det inskrivet EBB i början av numret men nu ska det vara på banan igen.Hör av dig om du inte får det inom 30 dagar.Ber om ursäkt för problemet."Sedan kom poängen på två dagar.Klicka för att utvidga...
stoffe.oberg skrev:Ahha. Var det mäklaren eller sas eurobonus du mailat med?Kan ju vara samma här.Klicka för att utvidga...
LMH skrev:Mäklaren.Klicka för att utvidga...
Mitt andra samtal i fredags verkar ha satt fart på dom iaf, för idag trillade poängen in ca 50 dagar efter värderingenstoffe.oberg skrev:Det verkar ju tyvärr vara mäklaren som registrerar detta och vissa verkar vara väldigt sega med detta tyvärrKlicka för att utvidga...
Newyorker86 skrev:Synd att man inte bor i Sthlm dåska sälja lägenheten och håller på å kollar runt.Klicka för att utvidga...
stoffe.oberg skrev:Tack för info.Jag mailade mäklaren för att kolla precis.Klicka för att utvidga...