J
Jonas C
Guest
Gäller 50K poäng extra erbjudandet även på de billigaste rummen, där man normalt inte tjänar poäng? Eller måste det vara de dyrare rates.
Jonas C skrev:Gäller 50K poäng extra erbjudandet även på de billigaste rummen, där man normalt inte tjänar poäng? Eller måste det vara de dyrare rates.Klicka för att utvidga...
EBGGOT skrev:Fick mina 50.000 poäng idag! Snacka om snabba puckar!!!!!!Klicka för att utvidga...
Står tydligen att man på de allra billigaste rummen inte tjänar några poäng alls. Iaf när jag kikade på Radisson Lisboa, för 16-17 Jun. Eller kan jag ha läst fel?mry skrev:Jag har aldrig sett rum som inte ger poäng, har du något exempel på rum man kan boka som inte ger poäng?Klicka för att utvidga...
Varje utlagd dollar ger poäng hos CCJonas C skrev:Står tydligen att man på de allra billigaste rummen inte tjänar några poäng alls. Iaf när jag kikade på Radisson Lisboa, för 16-17 Jun. Eller kan jag ha läst fel?Klicka för att utvidga...
Ubbe skrev:Varje utlagd dollar ger poäng hos CCKlicka för att utvidga...
The 50,000 bonus Gold Points will be deposited into your Club Carlson account within 6 – 8 weeks of completing your qualifying stay. That’s enough points for a night at any Radisson or Radisson Blu hotel around the world.Klicka för att utvidga...
OliT skrev:Jag tror mig ha upptäckt något lurigt, antingen med prissättningen på svenska hotell, eller på informationen i kampanjen.Jag kollade i går på att boka ett hotell i Stockholm när jag ska fira en kompis svensexa nu i mitten av juni. Radisson Blu Strand kostar 50 000 poäng. Radisson Blu Royal Viking och Radisson Blu Waterfront kostar vardera 75 000 poäng per natt.Men i informationstexten för Big night giveaway står ju följande:"That’s enough points for a night at any Radisson or Radisson Blu hotel around the world."Det känns inte som att de 50 000 poängen räcker för att boka ett hotell som kostar 75 000 poäng. Eller missar jag något?Klicka för att utvidga...