fasttrack och lounger guldmedlem

tobbeee

New member
Hur hårda är dem på att guldmedlem bara får ta med 1 vän i fasttrack. Vi är 3 som åker och 1 är guld, brukar man få slinka igenom alla 3 Då?

Samma i lounger på Arlanda. Kommer.vi få betala för den 3:e personen?

Fasttrack låter jag vara osagt, beror på människan där. Men eftersom loungen numera är en datorgrind så kan ni gå in alla 3 efter guldkortaren. Tyvärr...

Edit: iallafall om 'guldmedlem' betyder EBG. Om det är annan Star Gold vet jag inte om grinden släpper in mer än en gäst efter guldkortaren

Ja det är ebg jag menar. Är det grind till alla lounger på arn eller vilken lounge menar du?

( Ska prova lounge för första gången i september)

Tobbeee skrev:Ja det är ebg jag menar. Är det grind till alla lounger på arn eller vilken lounge menar du?( Ska prova lounge för första gången i september)Klicka för att utvidga...
Det är grindar till T5 guld vilken jag antar att du vill använda. Gästarens boardingkort scannas först, resten går i samma grind

Tobbeee skrev:Ok tack. Men det är aldrig någon som dubbelkollar inne i loungen sen hur man har kommit in?Klicka för att utvidga...

Nej, till skillnad från lokaltrafiken är det inga kontrollanter efter spärren. Lite nyfiken vad du ska göra med denna informationen...

Tobbeee skrev:Ok tack. Men det är aldrig någon som dubbelkollar inne i loungen sen hur man har kommit in?Klicka för att utvidga...

Om någon har misstanken om att en besökare inte är berättigad, kan personalen komma att göra en manuell kontroll. Mitt tips i alla dessa lägen är enkel: fråga snällt om ett undantag för reglerna, men förvänta ingenting och tacka fint om du får ett nej.

Det funkar bra också att ställa sig vid hissen och fråga om någon ensam vill gästa in den sista personen. Har självt stått där två gånger, polare och syrran. Syrran, blond, urringat, stora lökar så var det träff på första frågan. Polarn tog 5-10 minuter...

Skulle behöva en sån syrra med alla nedlagda tredjeparts lounger...

Back