Finnair Avios för nätter på Strawberry hotell

palmen

New member
Hade helt missat att det fanns ett samarbete mellan Strawberry och Finnair.

500-1000 avios per natt ska man få för boende på Strawyberry hotell.

Få förmåner som Finnair Plus-medlem | Strawberry

Du kan överföra dina Finnair Plus-poäng till bonuspoäng i Strawberry och använda dem till hotellnätter hos oss.

favicon.ico

www.strawberry.se

Någon som har erfarenhet av detta och om det fungerar "bra".

Att säga till vid checkout och visa sitt Finnair nummer känns inte som det "bästa" sättet att hantera detta.

palmen skrev:Någon som har erfarenhet av detta och om det fungerar "bra".Att säga till vid checkout och visa sitt Finnair nummer känns inte som det "bästa" sättet att hantera detta.Klicka för att utvidga...

Jag försökte en gång på Clarion Sign och då visste inte killen i receptionen vad jag pratade om alls. Inte orkat bry mig sen dess

Försökte en gång för något år sedan, man fick välja om man ville ha finnair eller strawberry poäng. För min del var det mer värt med strawberry så jag har inte testat sen dess.

Funkade bra för mig…till slut, visste om samarbetet när jag checkade in på Draken GBG och bad repan lägga in AY + nummer, dom visste inget och sa att det inte fungerade men det var 1 vecka efter grand opening , jag efterreggade hos AY och fick 1000 Avios.

Står inget (vad jag kan se) om att man måste välja på avios eller strawberry poäng.

Men om det går att efter registrera hos FInnair kanske det är lättast, borde kunna testa det med mina senaste stays i så fall.

Fikaärfint skrev:Står i medlemsvillkoren4.7. Det är ej möjligt att kombinera intjäning av partner-poäng och Strawberry poäng vid övernattning.Medlemsvillkor för Strawberry | StrawberryHär kan du läsa de kompletta villkoren för medlemmar i vårt lojalitetsprogram.www.strawberry.seKlicka för att utvidga...
Nej så är det ju, var kanske otydlig men ville ha och valde AY kreditering, är ej medlem Strawberry eller Hotels.com.

Nu när inte Strawberry poäng finns längre, är det någon som vet om man kan få både Avios och Kvalificerande Natt? Borde väl iofs gå eller? Tack

När de helt pajat poängen och man har sin Lifetime status kan man ju lika gärna plocka Avios istället som faktiskt går att använda till bra saker framöver.

Finns verkligen samarbetet med Finnair kvar nu när de i stället gått ihop med Norwegian? Jag hittar nämligen inget på Strawberrys partnersida om Finnair.

jonatan79 skrev:Finns verkligen samarbetet med Finnair kvar nu när de i stället gått ihop med Norwegian? Jag hittar nämligen inget på Strawberrys partnersida om Finnair.Klicka för att utvidga...
Länken funkar inte längre så fullt möjligt de tagit bort detta.

Back