Innan Finnair gick med i oneworld JV på trafiken mellan Europa-Japan, hade de ibland Business saver för ca 18.000 SEK inkl. skatter men nuförtiden har de bara standardpriser runt 28.000 SEK.toer00 skrev:Är det någon som historiskt sett vet om Finnair brukar ha C-klass kampanjer även till Japan...Även om nuvarande 28 kr/pers ryms inom min budget, så är det alltid roligare när det är kampanjer...Klicka för att utvidga...
Generellt. Det är därför de måste inhämta myndigheternas godkännande först. Men när de väl fått det för båda parter så är det naturligtvis tillåtet.toer00 skrev:Hmm är inte priskarteller olagliga...Klicka för att utvidga...
Ja, senast för 4 månader sedan.toer00 skrev:Någon som rest med Finnar A330 på senaste tiden i (C - klass) ..?Hur håller dessa måttet? Är ni lika missnöjda med den som med A350?Klicka för att utvidga...
Jag ska prova denna till NRT i början av Maj. Är ju 2.2.2 men en liten kabin så de borde kunna ge hyffsad service. Hårdvaran ser på bild OK ut men jag kan återkomma med mer detaljerad rapport. Finns ju ett gäng reviews redan på nätet också.toer00 skrev:Någon som har erfarenhet av LOT och deras 787.Plus hur HW är i SAS jmf med ANA 787?Klicka för att utvidga...
toer00 skrev:Plus hur HW är i SAS jmf med ANA 787?Klicka för att utvidga...
Enligt SAS engelsk webbsida, tjänar man 100% på LOT Polish Z / F klass.toer00 skrev:Ang LOT, enligtEuroBonus-partner – LOT Polish Airlines | SASså hittar jag inte F / Z klass som enligt ITA Matrix är de som bl.a. används i Business till i detta fall Tokyo, utresa feb. 2019... någon som vet hur mycket dessa klasser ger EB poäng...?Klicka för att utvidga...
Ja, dessutom.verkade biljetten jag köpte i F-klass vara helt av och ombokningsbar, och med minimum stay på 3 dagar är det grymt bra pris med ca 18k SeK t o r Japan. 28 dagar förköp krävs.toer00 skrev:Men kan kanske anses som hyfsat med tanke på priset...Klicka för att utvidga...
Haha, ja den går väl inte upp mot t ex Singapore Airlines i service och komfort men ska bli kul att prova.toer00 skrev:LOT nästa...Klicka för att utvidga...