Eskil Krook skrev:Var där för någon månad sen, riktigt sliten var den då men det kanske bara var tillfälligt?Klicka för att utvidga...
Nja, så förvånande är det väl inte? En femåring hade ju kunnat räkna ut hur det skulle se ut efter ett par månader med vit inredning i en lounge.anders perswalld skrev:tyvärr är tyget på stolarna solkiga och skitiga - det är förvånande att det är såKlicka för att utvidga...
Dan Töllborn skrev:Kan någon förklara för mig varför finska gränspolisen inte tillåter en resande till ett Schengenland att ta sig in i icke-Schengenområdet på HEL när syftet med besöket är att besöka premiumloungen för att slippa tillbringa 5 tim i den mediokra loungen för Schengenresenärer.Klicka för att utvidga...
Jag vet inte hur det brukar se ut när du passerar HEL, men jag tycker det brukar vara smockfullt på schengensidan. Det finns nog en anledning till att Finnair inte erbjuder samma nivå av lounge där...Dan Töllborn skrev:Finnair borde då kunna erbjuda ett motsvarande alternativ på "insidan" kan man tycka!Klicka för att utvidga...