agehall skrev:Jag måste erkänna att jag föredrar 64K över 64A, men det är nog något som är högst personligt. Jag kan inte direkt påstå att det är någon större faktiskt skillnad på sätena.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Lägg pengarna på en bra F då.Läser man lite på FlyerTalk inser man snabbt att det tex inte alls är ovanligt att de snålar så pass med catering att folk i F inte får sitt förstaval till middag. Detta sker både med i princip tomma kabiner såväl som med fulla. Jag vet att det kan hända på alla bolag, men att det händer regelmässigt tyder på att något är fel.Klicka för att utvidga...
Concorde skrev:Rookie. 64A är mer privat, samt 64K har en flygvärdinna som sitter snett mitt emot, som gnäller om man filmar eller tar bilder under start och landningKlicka för att utvidga...
Concorde skrev:Medvetet beslut från BA. Så går det när siffror och ekonomer får styra och ställa fritt.Klicka för att utvidga...
Senator skrev:Och där validerade min gode man skälet till att jag inte köper BA F med pengar, men att jag letar Avios uppgraderingar.Klicka för att utvidga...
Concorde skrev:Rookie. 64A är mer privat, samt 64K har en flygvärdinna som sitter snett mitt emot, som gnäller om man filmar eller tar bilder under start och landningKlicka för att utvidga...
AABack2ARN skrev:Vilket i sin tur leder till att man måste banta servicen ännu merDärav en anledning (tror jag) att AA intercontinental F serverar i stort sett samma mat som i C. Skulle tippa att 6 av 8 platser i snitt är uppgraderingsplatser (inklusive jag). Det motiverar inte några enorma investeringar i maten tyvärr.Klicka för att utvidga...
Håller med även denna gång.agehall skrev:Jag måste erkänna att jag föredrar 64K över 64A, men det är nog något som är högst personligt. Jag kan inte direkt påstå att det är någon större faktiskt skillnad på sätena.Klicka för att utvidga...