Även om du kollar på någon sida vilka plan som landar vid 17-tiden, så är det ganska slumpartat vilka som verkligen kommer före ditt plan beroende på trafiken in till JFK och ev förseningar just den dagen.freno skrev:jag landar nästa onsdag 1710 och nästa plan går 1940. Finns det några man kan prata med innan man ställer sig i kön? Be om quick connect på planet? eller hur länge ska jag vänta i kön innan jag ska börja "oroa" mig? Visst allt är på samma biljett men det blir ju ändå drygt om man missar. Finns det någon sida där du kan se vilka som landar en viss dag på t7 jfk?Klicka för att utvidga...
freno skrev:Delas det ut quick connect lappar till de som har transit under 3 timmar? läst lite trådar på flyerstalk, men många är rätt gamla.Klicka för att utvidga...
Senator skrev:Har jag aldrig hört att finns. USA är tyvärr USA, väldigt egalitärt när det gäller processen, ingen fast track in i landet som utländskt medborgare med några få undantag.Jag gissar du åker med BA0115 som landar 17:10. Senast jag åkte denna (Skärtorsdagen) var jag nästan först av, och var genom US CBP på ca 5min. Inga andra flighter på samma tid.Med i snitt 3 resor per år sedan 1993, har jag fått specialhjälp några enstaka gånger som F passagerare:JFK Swiss Terminal 4 två gånger i F med HON serviceJFK BA Terminal 7 en gång i FSFO Lufthansa en gång i F med HON serviceTa det lugnt, detta löser sig väldigt enkelt.Klicka för att utvidga...
freno skrev:tjänar man något på att bara ha handbagage eller är det samma tidsmässigt?Klicka för att utvidga...