Luchtii skrev:Är det ingen som åkt med Transwede?Klicka för att utvidga...
Jacob skrev:Jag kan väl försöka med lite Söderhavsbolag:*Air Calin*Air Vanuatu*Air AustralSedan en riktigt udda*Everest AirOch några halvudda*SriLankan*Oman Air*Eva Air*Pakistan International Airlines*GarudaOch flög någon mer med svenska flygbolaget Flying Enterprise som fanns i Sverige på 90-talet?Klicka för att utvidga...
Jacob skrev:Och flög någon mer med svenska flygbolaget Flying Enterprise som fanns i Sverige på 90-talet?Klicka för att utvidga...
Jag åkte med dom Arlanda-Jönköping och Bromma-Visby. Riktigt bra flygbolag med suverän mat och service ombord.Nordiclane skrev:Ja, Trollhättan-Skövde-Arlanda i mitten på 90-taletKlicka för att utvidga...
Jacob skrev:Jag åkte med dom Arlanda-Jönköping och Bromma-Visby. Riktigt bra flygbolag med suverän mat och service ombord.Klicka för att utvidga...
A380*G skrev:Menar du Shenzhen Airlines? (ZH)CheckKlicka för att utvidga...
sk-sthlm skrev:Swaziland Airlink, JNB-MTSAir Botswana, JNB-MUB1time.co.za, JNB-CPTRwandair - JNB-KGLAir Deccan (nu en del av Kingfisher) AMD-BOMIndigo - BOM-TRVAir India AMD-BOMAeroperlas BOC - PACTransavia.com AMS-BCNOch för att ta bort några som nämnts tidigare:Air KoryoAir NamibiaKululaSpiceJetMesaba AirlinesKlicka för att utvidga...
Traveller skrev:Flög Berjaya Air mellan TIO - SZB. Inflygningen mot TIO avslutas med att planet flyger rakt mot en bergvägg och girar kraftigt höger innan man sätter ned maskinen på en superkort bana.Klicka för att utvidga...
AxelB skrev:Dessa två har jag åkt med, men inte sett än i tråden:Suckling Airways GOT-SDL-GOT (för Direktflyg)Dragonair XMN-HKGKlicka för att utvidga...
Jaws skrev:Jag har flugit med tower air ARN-Miami via Bangor samt flygpendlat med Airborne Sveg-SöderhamnMvh/JawsKlicka för att utvidga...