Förläng ditt guldmedlemskap?

trekker skrev:SAS IT ar fenomenal! Websiten har ju aven den blivit annu samre sista tiden, att logga in, titta pa poangsaldo och sedan bokningar brukar jag fa logga in ca 3-4 ggr i snitt....... Ofta brukar det ta sa lang tid att det inte ens ar lont att vanta pa att sidan skall laddas. Kanske dags for nytt blod inom IT avdelningen?Klicka för att utvidga...
Sitter just nu i businessloungen i HEL - och jag kan bekrafta att aven detta natverk ar under all kritik. Hur svart kan det vara att ha riktiga natverk egentligen sa att vi som reser kan jobba ordentligt fran loungen?
 
trekker skrev:Sitter just nu i businessloungen i HEL - och jag kan bekrafta att aven detta natverk ar under all kritik. Hur svart kan det vara att ha riktiga natverk egentligen sa att vi som reser kan jobba ordentligt fran loungen?Klicka för att utvidga...


Jag och en kollega var i den loungen i Onsdags eftermiddag och jag var förvånad över hur snabbt nätverket var då. Det var dock bara typ 15 besökare på plats just då.
 
RickardG skrev:Jag har ett relaterat problem, jag hade 47800 poäng innan nyår och borde därför ha blivit uppflyttad till guld den 1 januari men står fortfarande kvar som silver. Kundservice säger att alla dessa måste hanteras manuellt och att det "kommer ta ett tag"... Det är inget jag drabbas av just nu eftersom jag inte rest på ett tag men jag kan tänka mig att en del andra inte är så nöjdaKlicka för att utvidga...
Det verkar som att lösningen för SAS kundtjänst är att manuellt ge dig 1 extra baspoäng så att systemet triggar uppdateringen...
 
Back
Top