Välkommen tillbaka!Andreas Eriksson skrev:Intresserad om det blir Singapore GPKlicka för att utvidga...
rvarttinen skrev:Intresserad - lutar mest åt november för min del.Klicka för att utvidga...
Martin Björnström skrev:[video=youtube;nKLlvHWa75M]https://www.youtube.com/watch?v=nKLlvHWa75M[/video]Singapore Airlines A380, Fullerton Hotel, free flow Champagne på terass ovanför banan. Ser ut att bli trevligtKlicka för att utvidga...
agehall skrev:Jag förutsätter att vi pratar September 2015, till 2014 lär det bli svårt att få ihop något.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Något är trasigt med post-länkarna. De verkar numera även ha med sidnummret i länken, vilket är väldigt dåligt eftersom det inte funkar för oss som har mer än 10 inlägg/sida.Hsh, om det är 2014 så är det nog tyvärr rätt kört. Jag har nog läst men inte förstått eller bara antagit att det är 2015...Klicka för att utvidga...
Martin Björnström skrev:Vi tittar på två events under hösten - väldigt tidigt i planeringen fortfarande. Om dessa events blir lyckade kommer vi nog se ett mer komplett schema för 2015.-Singapore Grand Prix19-21 September:Singapore F1 - 2014 Formula 1 Night Race - Singapore Grand Prix-Abu Dhabi Grand Prix21-13 November:2014 Abu Dhabi Grand Prix - Yas MarinaMin tanke är att vi arrangerar detta i samarbete med två välkända flygbolag, väljer ett hotell och vi har en partner som är väldigt duktiga på events som detta.Jag vet att många av er har egna önskemål vad gäller flyg & hotell så jag har varit tydlig med att den som vill ska kunna välja bort det ena eller det andra och endast boka själva eventet om man vill flyga på poäng, boka hotell på poäng eller välja egna resvägar etc.Klicka för att utvidga...