mr-planning
New member
Är det kanske en AI som skriver?
Mr Planning skrev:Är det kanske en AI som skriver?Klicka för att utvidga...
LålMr Planning skrev:Är det kanske en AI som skriver?Klicka för att utvidga...
Vad har ni för armbandsur Mr Planning?Mr Planning skrev:Är det kanske en AI som skriver?Klicka för att utvidga...
Känns lika surrealistiskt som ett avsnitt av Twin Peaks!KNA skrev:MellanlandningNär väskan äntligen dök upp på bandet på Cph rusade jag men missade precis øresundståget över bron , när nästa kom var det krig om att komma ombord , jag kom inte ens in i första klass , Sverige är populärt med tanke på valutaraset , man behöver inte ens köpa biljett för konduktören kommer inte fram utan räcker man köper på Svenska sidan ,!0 var så mycket folk ombord att jag fick gå av tåget på Hyllie , första stationen i Sverige och gå ombord igen , tåget står stilla länge för ev gränskontroll på Hyllie (som aldrig sker nuförtiden) när jag skulle ombord tvekade blockerade ett stort sällskap ( från Stockolm ) dörren de var osäkra om biljetten gällde , jag sa alla biljetter gäller pågatåg øresundståg och de klev på, en dam i sällskapet sa senare , varför kör inte tåget, jag sa det är gränskontroll , sa också welcome to the most dangerous town i Sverige sa jag , i terion sa en i sällskapet, nope sa jag min norske kollega sa det till mig när jag sa jag skulle övernatta i MalmöKlicka för att utvidga...
När skrev ni en rapport sist ?Golfkillen skrev:Känns lika surrealistiskt som ett avsnitt av Twin Peaks!Klicka för att utvidga...
KNA skrev:När skrev ni en rapport sist ?Klicka för att utvidga...
KNA skrev:Vad har ni för armbandsur Mr Planning?Klicka för att utvidga...
Vilka är ni?KNA skrev:När skrev ni en rapport sist ?Klicka för att utvidga...
KNA skrev:Jag har 200' poäng men hittar inga resor i November när jag är fri ...Klicka för att utvidga...
Aha, och en sista rapport, det kommer ingen mer efter det alltså. Tråkigtante_77 skrev:De som inte är duKlicka för att utvidga...
Golfkillen skrev:Aha, och en sista rapport, det kommer ingen mer efter det alltså. TråkigtKlicka för att utvidga...
Samt moraliskt fel förståsCristoffer Cedergren skrev:Avråder starkt från att skippa köpa biljett över broen. Skånetrafiken har kontrollanter i privata kläder även mellan ländernaKlicka för att utvidga...
Det också, men det går felaktiga rykten om att biljetterna inte kollas innan Hyllie. Ståmmer inteGnopps skrev:Samt moraliskt fel förståsKlicka för att utvidga...