palmen skrev:Det ni kanske skulle kunna göra är att flyga SAS till Hong Kong och sedan vidare med Thai till Bangkok, det alternativet skulle jag välja framför att flyga med Thai från Europa. Personligen skulle jag försöka undvika Thai från Arlanda, känns för mycket charter över det för min del, då skulle jag hellre åkt via någon av hubbarna i Europa och vidare med Thai där ifrån.När du reser i business får du inte tillgång till några jättespännande lounger som är värda några större omvägar. I Zurich ska dock loungen vara bra vad jag hört om du reser med Swiss. Lufthansas businesslounger i Tyskland är inget speciellt men fungerar bra som tidsfördriv en stund i vänta på boarding.Jag skulle nog inte rata Lufthansas Business om det är dagflyg vi pratar om. Har en vän som åkte Lufthansa Business till Los Angeles och hem med SAS. Det var deras första resa i Business och tyckte att Lufthansa var bättre än SAS på det stora hela. Åker man två stycken på en dagflight så är inte Lufthansa så dåligt. Nattflighter är dock värre då jag tycker sovutrymmet blir för trångt.Austrian snackas ju dock upp av många och där har jag ännu inte hört någon komma med några större klagomål mer än "enskilda händelser".Klicka för att utvidga...