plover skrev:Hoppas på snabb öppning då. Åker i juni, om det är stängt så får det bli Thai, någon som har tips på resto i city nära Lumpini? Har provat lite thai fine dining, men det blev aldrig bra. Söker något merabadic och opretentiöstKlicka för att utvidga...
Svaret är överallt. Du hittar fantastisk mat för inga pengar överallt i Bangkok.plover skrev:Hej, tack jag tänker thai classic, inga krusiduller eller,vita dukar.Klicka för att utvidga...
Cristoffer Cedergren skrev:Så ni som kan, passa på att boka redan nu innan hypen kommer! Detta är nästan värt en resa i sig till Bangkok.Klicka för att utvidga...
Så fort bokningen öppnar menar jag. Som någon skrev här så verkar det vara framskjutet lite.JacobGBG skrev:Det finns inga officiella möjligheter att boka, menar du att det finns privata möjligheter?Klicka för att utvidga...
Damn! På väg till Bangkok för en veckas vistelse nu. Hade varit kul att vara på plats vid premiäröppnandet.Cristoffer Cedergren skrev:Frågade Nilas nu om öppning och fick svar - slutet av månaden!Klicka för att utvidga...
Cristoffer Cedergren skrev:Vilken tid på året är bäst i Bangkok? Tänker att man vill låta dem jobba in sig lite innan besöket. 6 mån brukar vara lagom för en nyöppnad restaurang. Särskilt som här när de använder mycket eget fermenterat och konserverat.Klicka för att utvidga...
Bara sett 5-rätters för 3,5k ++ Finns det någon info om vinpaket etc?Niklas Edström skrev:Jag har bokat bord i juni. Väldigt billigt om man jämför med restaurangen i Sverige.Priserna kommer förmodligen stiga om/när de får stjärnor.Klicka för att utvidga...