storbokstav
New member
Brytpunkt?flybob skrev:Avslutar veckan med att äntligen återkvalificera till EBG och få min första 2-4-1 via Amex.Klicka för att utvidga...
Brytpunkt?flybob skrev:Avslutar veckan med att äntligen återkvalificera till EBG och få min första 2-4-1 via Amex.Klicka för att utvidga...
Februari. Skulle ha särskrivit "återkvalificera" (åter kvalificerat) egentligen. Har varit EBG/D innan, men har kört OneWorld (Qantas) de senaste åren. Efter flytt tillbaka till Sverige så behövde jag Star Alliance Gold igen.storbokstav skrev:Brytpunkt?Klicka för att utvidga...
Hade varit iskallt med sista dagen dock. //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji3526.pngflybob skrev:Februari. Skulle ha särskrivit "återkvalificera" (åter kvalificerat) egentligen. Har varit EBG/D innan, men har kört OneWorld (Qantas) de senaste åren. Efter flytt tillbaka till Sverige så behövde jag Star Alliance Gold igen.Klicka för att utvidga...
Peter65 skrev:Visa bifogad bild 91380Aperol Spritz på västkusten, livet är bra.Trevlig helg!!Klicka för att utvidga...
Yes, PellesValley skrev:"Pelles" ?Har för mig jag hörde något om att det var i ny regi.Klicka för att utvidga...
Glöm inte att ta en drink på Klunkerkranich när du är i krokarna.storbokstav skrev:Rekar inför oktober. Tack för tipset @palmenKlicka för att utvidga...
Vafan är du här nu? På väg i taxin, kort pitstop på hotellet först...storbokstav skrev:Rekar inför oktober. Tack för tipset @palmenKlicka för att utvidga...
Måste ju kolla vad du grävt upp för slags hak. Ses om en stund!palmen skrev:Vafan är du här nu? På väg i taxin, kort pitstop på hotellet först...Klicka för att utvidga...