Non-stop skrev:Jag hade en gratishyra för en månad sen och fick uppgradering samt gratis extra förare som PC.Klicka för att utvidga...
Får man fråga var du hyrde?
Non-stop skrev:Jag hade en gratishyra för en månad sen och fick uppgradering samt gratis extra förare som PC.Klicka för att utvidga...
+1 på den. Dock inrikes.Non-stop skrev:Jag hade en gratishyra för en månad sen och fick uppgradering samt gratis extra förare som PC.Klicka för att utvidga...
TomJ skrev:Får man fråga var du hyrde?Klicka för att utvidga...
Non-stop skrev:Jag hyrde en Passat eller liknande. 1 av 3 val som fanns när man bokade genom länken i mailet som kupongen kom i. Fick även 500 Eurobonus poäng, men det kanske berodde på att jag tog nån självriskreduceringsförsäkring i samband med att jag hämtade bilen.Klicka för att utvidga...
Homer skrev:?Använde du de vanliga view/modify/cancel sidorna?https://www.avis. com/en/reservation/view-modify-cancelhttps://www.avisworld. com/avisonline/gb/avis_ams_partners1.nsf/c/eurobonus+manage_bookingKlicka för att utvidga...
Blev det någon bokning i USA? Och än mer intressant, gick det att använda vouchern?B380-9 XWB skrev:Vad gäller i slutändan?Såg i mailet att det endast gäller en rad olika länder, exkl. USA, men jag kan boka en bil i USA via hemsidan utan kostnad.Inte slutfört en bokning dock och provat själv än men ska försöka inom kort.Klicka för att utvidga...
Steve skrev:Blev det någon bokning i USA? Och än mer intressant, gick det att använda vouchern?Jag ser inte själv USA som alternativ via länken men fick intrycket av Avis kundtjänst att det ska fungera även i USA. Får ringa i morgon och se om det går.Klicka för att utvidga...
B380-9 XWB skrev:Denna var lite lurig så var uppmärksam.Jag kunde slutföra bokningen och absolut inga som helst kostnader framgick.Även i bekräftelsemailet var det blankt på raden ”Hyreskostnad”.Däremot fann jag i appen att det var en kostnad som motsvarade en normal hyra, i mitt fall drygt $250, så jag avbokade.Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Jag har en voucher som går ut i början av maj, jag ringde och frågade om om de inte kundeförlänga den för det var uteslutet att jag skulle kunna använda den i år.Inga problem, de förlängde den med ett årKlicka för att utvidga...
Homer skrev:Jag har en voucher som går ut i början av maj, jag ringde och frågade om om de inte kundeförlänga den för det var uteslutet att jag skulle kunna använda den i år.Inga problem, de förlängde den med ett årKlicka för att utvidga...