Doctor-X skrev:BKK verkar vid snabb sökning inte vara inkluderadKlicka för att utvidga...
ja, det är ett ovanligt långt fönster.Fast återstår att se hur många avgångar som verkligne är bokningsbara till specialpris.Rickard_O skrev:Inte orkat kolla historiskt, men visst är det ovanligt långt fönster för att resa?Klicka för att utvidga...
Samma.Doctor-X skrev:BKK verkar vid snabb sökning inte vara inkluderadvet att det står att det bara är Europa och USA, men hade hoppats på att man kanske kunde knipa några biljetter i vinter till bra pris.Klicka för att utvidga...
Ah, tråkigt. "Söka först, läsa sen" körde jag när mailet kom. =)Martin Gren skrev:Gäller Skandinavien, Europa och USA enligt mailetKlicka för att utvidga...
Ja onekligen.Marcus Andersson skrev:Får inte koden att funka? Gör jag något fel.Klicka för att utvidga...
Jag kan få bio som rabatterat pris på F&F, men poängen som visas är samma som för vanlig biljett. Visningsfel eller inte, lite udda eftersom det är rätt på andra fares:Cristoffer Cedergren skrev:Går det att boka Sas Go Bio Vip?Klicka för att utvidga...
Läs inlägg #10 igenAnton Clausén skrev:Någon som hittat prisvärda flygningar till USA? Har hittat ToR till LAX i februari nästa år för 8562kr i plus. Det skulle generera ca 17k poäng om man är EBG.Klicka för att utvidga...
Taggen skrev:Stockholm till San Francisco i November för 7200 SEK T/R i Plus som ger ca 17 000 EB-poäng med Guldkort får väl sägas vara ett ok pris.Klicka för att utvidga...
Cristoffer Cedergren skrev:Bästa kampanjfynd för en MR-helg i höst från MMX/CPH? Behöver dra in 15000 EB.Klicka för att utvidga...