Tack bra tips, men svårt hinna österut t&r longhaul på en vanlig helg för oss som inte kan "distansarbeta" //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji6.pngjerixon skrev:SFO fanns för 7200 drygt från arn.Bör va OK value om du hittar något från cph/mmx medKlicka för att utvidga...
Samma här. Många som vill boka verkar det som. Ibland kommer jag vidare till tre prickar som laddar också. Men det hjälper ju föga. Nåväl. Får väl prova lite senare och hoppas priserna är kvar.storbokstav skrev:Det går bra nu. Inloggad som EB-användare och på kampanjen, söker resa, väljer avgångar och klasser, klickar vidare till "Resenärer" där mina uppgifter är ifyllda, klickar FORTSÄTT men kommer bara tillbaka till "Resenärer".Klicka för att utvidga...
Det är samma idag när jag försöker. Windows 10, Google Chrome. Nån som har nåt tips?storbokstav skrev:Det går bra nu. Inloggad som EB-användare och på kampanjen, söker resa, väljer avgångar och klasser, klickar vidare till "Resenärer" där mina uppgifter är ifyllda, klickar FORTSÄTT men kommer bara tillbaka till "Resenärer".Klicka för att utvidga...
Tror SAS hemsida är väldigt allergiskt mot mobildata ibland. Bad Gateway eller misstanke att du är en bot + massor med captcha.Andreas Ekman skrev:Jag kommer inte vidare på mobilen, får bara bad gateway.Gick på datan hemma så får prova där senareKlicka för att utvidga...
Ja och publika wifi...Jannes skrev:Tror SAS hemsida är väldigt allergiskt mot mobildata ibland. Bad Gateway eller misstanke att du är en bot + massor med captcha.Klicka för att utvidga...
Jannes skrev:Tror SAS hemsida är väldigt allergiskt mot mobildata ibland. Bad Gateway eller misstanke att du är en bot + massor med captcha.Klicka för att utvidga...
Andreas Ekman skrev:Ja och publika wifi...Klicka för att utvidga...
M.K skrev:@ercute på middag, hinner inte kolla nu, men jag skapade en tråd tidigare om att omregistrera ( vissa behövde ej) sig för aktieägarprogrammet. Gjorde du kanske inte det till i år?Klicka för att utvidga...
Där ser man! Jag förstår. Bra tips att verifiera.M.K skrev:@hco. Bara en teori då mailen tydligen inte kommer till frågeställaren. Det var olika, de som hade registrerat sig inför 2022 slapp vill jag minnas. Jag behövde dock registrera mig igen, gick på under minuten och kanske på tiden då jag nog inte återreggat på över ett decennium.Klicka för att utvidga...
intuition skrev:Jag kan få bio som rabatterat pris på F&F, men poängen som visas är samma som för vanlig biljett. Visningsfel eller inte, lite udda eftersom det är rätt på andra fares:Klicka för att utvidga...
Ta skärmdump ifall att det blir diskussion efteråt.Nordpilen skrev:Vågar man boka Sas Plus Pro Bio för att få mer poäng och anta att det är fel i poängen som visas (ingen skillnad mot vanlig Plus Pro)?Klicka för att utvidga...