Sofia skrev:Tycker generellt sett att folk släpar på alldeles för mycket handbagage, men det är ju en helt annan frågaKlicka för att utvidga...
AndreasW skrev:Tacka lågprisbolagen som har hjälpt till att förstärka denna trend.Klicka för att utvidga...
Joshua skrev:Hur menar du?Klicka för att utvidga...
Sofia skrev:Tycker generellt sett att folk släpar på alldeles för mycket handbagage, men det är ju en helt annan frågaKlicka för att utvidga...
Nu senast från Malaga var det rena rama rea/ryan air-rusning med allt som köpts...Sofia skrev:Tycker generellt sett att folk släpar på alldeles för mycket handbagage, men det är ju en helt annan frågaKlicka för att utvidga...
A380*G skrev:Kasta inte sten i glashus Sofia.http://www.businessclass.se/ovrigt/10502-frikostliga-nykterister.html#post134942Klicka för att utvidga...
Traveller skrev:Går nästan alltid på sist.. Lämnar loungen sist. Men är alltid i tid!Klicka för att utvidga...
A380*G skrev:Problemet tycks vara att definiera vad "att tränga sig" betyder? Jag anser inte att jag tränger mig när jag på gatepersonalens uppmaning informeras i allmänna utrop att jag är fri att boarda när jag vill.Klicka för att utvidga...
Precis som du säger, jag tror det är själva "att tränga sig" som måste definieras. Eller att "diskret gå fram och lämna boardingkortet". Jag flög hem från BKK för ett tag sedan. Om jag skulle åberopa min rätt att boarda före en hel del andra människor i kön så skulle jag behöva göra ett av två olika alternativ:A380*G skrev:Problemet tycks vara att definiera vad "att tränga sig" betyder? Jag anser inte att jag tränger mig när jag på gatepersonalens uppmaning informeras i allmänna utrop att jag är fri att boarda när jag vill.Sen tycks vissa trångsynta medpassagerare tro att man ska vifta med något kort. Jag har aldrig viftat med kortet vid gaten eftersom min bokningsklass, kabinklass och status i 99 fall av 100 står på mitt boardingkort. Som jag skrivit tidigare går jag bara diskret fram och lämnar mitt BP och blir alltid vänligt insläppt.Dessutom som redan påpekats, det är upp till alla passagerare att köpa biljetter som medger priorityboarding, eller att uppnå status som möjliggör detsamma.Klicka för att utvidga...