Impendill skrev:Något till miles and smiles?Finns det någon bra länk där man kan söka själv?Klicka för att utvidga...
Impendill skrev:Jag angav mitt eurobonusnummer vid bokning och ej miles and smiles.Antar att jag får fylla i "reclaim missing miles" efteråt?Klicka för att utvidga...
Impendill skrev:Jag angav mitt eurobonusnummer vid bokning och ej miles and smiles.Antar att jag får fylla i "reclaim missing miles" efteråt?Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Nej. Har du ditt EB-nummer inlagt när du flyger så kommer krediteringen av 0 miles att ske till EB och du kan inte retroregistrera hos någon annan.Klicka för att utvidga...
Impendill skrev:Det kunde jag sist i alla fall.Klicka för att utvidga...
Tips från annan tråd.Impendill skrev:Hur många miles får jag?Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Hur långt flyger jag egentligen?Det första man gör är sedan att gå tillgcmap.comoch mata in sin rutt. Ska man flyga Stockholm-Köpenhamn-Chicago så matar man då in ARN-CPH-ORD. Tillbaka får man då en karta med rutten samt längden på varje sektor.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Det är dock fel. Har du krediterat någonstans (även om det är 0 miles) så är det kört. Bara för att de gjort fel en gång innebär inte att de gör det igen.Klicka för att utvidga...