Nej.Timotey skrev:Drar till med en vild gissning Toulouse, Lufthansa, A320Klicka för att utvidga...
Santiago?FFlash skrev:Visa bifogad bild 64073Klicka för att utvidga...
Ja den var riktigt trevlig, bra utbud med bl.a. Louis Roederer när jag var där i dec.FFlash skrev:Japp, fin lounge fina vyer på övre våningenKlicka för att utvidga...
Innan jag glömmer själv...Canadien skrev:Visa bifogad bild 62739Vart är detta, vilket bolag åker jag med och vilken flygplanstyp?Klicka för att utvidga...
Tivat?Juraj skrev:Ska prova utan ledtrådar först. Vilken flygplats syns på bilden?Klicka för att utvidga...
Knuffingen, Hamburg?Budgetresenär skrev:Lyckas ni klura ut denna? Det blir stjärna i kanten om man även lyckas namnge staden som den här flygplatsen ligger i.Visa bifogad bild 87322Klicka för att utvidga...
Nej.ekf skrev:Knuffingen, Hamburg?Klicka för att utvidga...
Helt rätt!Juraj skrev:Kan det vara en modell av Schiphol på Madurodam i Scheveningen?Klicka för att utvidga...
Gatwick är fel världsdel.AABack2ARN skrev:Har inte Gatwick en bro mellan terminalerna? Men jag vet inte om det stämmer in på flygplanen man kan se..?Klicka för att utvidga...