seaplanepilot
New member
GOTATH skrev:Huj vad oregelbundet...Klicka för att utvidga...
Verkligen - ser att de gått över till Schweppes...
GOTATH skrev:Huj vad oregelbundet...Klicka för att utvidga...
miramax skrev:Alkohol är gratis inrikes i PLUS nu också.Klicka för att utvidga...
rickard_89 skrev:Däremot så fick jag allt jag frågade efter utan någon tvekan. De sa att det inte fanns några begränsningar annat än om det tar slut, vilket vattnet gjorde på hemresa från Alicante.Klicka för att utvidga...
helgonet skrev:ARN-MAD 10 maj - Plastglas till vatten vid frukostservering, glas till mousserande strax innan landningMAD-CPH 12 maj - Plastglas till vatten och mousserandeCPH-LHR 12 maj - Plastglas till vatten och vitt vinKlicka för att utvidga...
Nystrom skrev:Visst har det blivit trevligare med glas i stället för plastmugg? Nu väntar jag med spänning på brickans återkomst....Djävulen finns i detaljerna, liksom kostnaderna, men det är trots allt detaljerna som gör resan trivsam!Klicka för att utvidga...
Jag har faktiskt, på mina hittills 12 ben i Plus i år, haft tomt mittsäte på 11. Så man får väl säga att seat block funkar på något sätt i alla fall, även om det är lite synd att det inte är garanterat förstås.NotRyan skrev:Och mittsätet tomt...Klicka för att utvidga...