Jag har aldrig fått fler en det första.doc skrev:Jag har fått en ny Golden Ticket i veckan. Verkar som att de skickar ut en per år.Klicka för att utvidga...
kristerj skrev:Fick ni någon feedback av personen ni gav den till?Klicka för att utvidga...
johhenrik skrev:Det kanske är en hint?"PleaseDr. Miles, there must be at least one of us you like?"Klicka för att utvidga...
En Golden Ticket ger ett tack-mail från mottagarens manager, samt att det registreras på mottagarens personalfil. Detta tas sedan med i en kalibrering i slutet av året där det görs en så kallad "peer positioning" som används för att bestämma hur stor bonus personen i fråga kommer att få. Golden Tickets är dock bara en lite del av detta, men väldigt uppskattat bland crew.Sweden skrev:Någon som vet vad Cabin Manager kan förvänta sig av att få en Golden Ticket? Klapp på axeln eller något mer...?Klicka för att utvidga...
Sweden skrev:Utöver utmärkt service så tycker jag också att det BA levererar vad gäller mat och dryck är klart godkänt. Drink & nötter innan maten, Champagne finns, val mellan 3 varmrätter. Desserten kommer i alla fall från DO & CO så kanske BA har ny leverantör. På en flight på dryga 2 timmar slår BA många europeiska bolag. Gardinen tydligt stängd mellan economi och business. På både Arlanda och Heathrow gillar jag skarpt den tydliga och fungerande prioboardingen, olika grupper/zoner mellan 1-5 som verkar fungera utmärkt.Klicka för att utvidga...