vicce skrev:Finns det någon bra sida där man kan skriva in olika flightnummer och få upp massa information?Klicka för att utvidga...
Låter som ett Frankfurt flyg.vicce skrev:Vart gick denna flight förresten?Klicka för att utvidga...
lnixon skrev:Google:https://www.google.com/?q=sk673Klicka för att utvidga...
Google is great for searching flight numbers to get flight status. Unless your friend is flying in today on "Virgin 69" (which he is)Klicka för att utvidga...
hyper skrev:Själv tycker jag faktiskt att det är irriterande och något okonsekvent av SAS att det ingår bara ingår frukost när man flyger på morgonflyget när man på alla andra flyg får betala 20 kr för en flaska vatten, oavsett status (EBP undantaget).Klicka för att utvidga...
AHO skrev:Nu är det SAS igenOch nu är det SAS igenGratis kaffe till allaNu är det SAS igenOch nu är det SAS igenGratis kaffe till allaMen det var inte santOch det var inte santFör det gäller bara på vissa (rutter)Och det var inte santOch det var inte santFör du behöver betala (fortfarande)Klicka för att utvidga...
hyper:20916 skrev:Igår fick jag gratis kaffe på kvällsflyget ARN-GOT när jag gav dem mitt EBG/Amex kort..Oklart om de var för att vara schysst eller för att de misstog det för ett EBP/Amex som ser nästan likadant ut.Klicka för att utvidga...
rob74 skrev:Hände mig på planet ARN-KRN häromdagen. Beställde endast in kaffe och visade fram mitt EBG/Amex.Klicka för att utvidga...