sembl skrev:Jawohl, fast ingen grädde och körsbär eller hurSenatorGrannen bakom dig på 6jKlicka för att utvidga...
Sofia skrev:agehallvar i hela friden är du?!Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Inte direkt i luften, men hjärtliga hälsningar från ca 20m över havet (bokstavligt talat!) ute i atlanten!Klicka för att utvidga...
palmen skrev:På kryssning från NYKlicka för att utvidga...
Bryant skrev:Så det är därför det varit så tyst från dig?Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Japp.Klicka för att utvidga...
sembl skrev:Hälsningar från AA100 och vi passerar nu snart väster om Halifax på 31000 feet och gs på 588.Senatorskippar måltiden och kramar kudden medan jag kör lätt kvällsmåltid med bara ahi tuna och en liten sallad.Flygtiden idag är 6h 4min och vi har 4.48 kvar. Internet fungerar alldeles ypperligt och måste säga är klart värt $20Klicka för att utvidga...
doc skrev:Hälsningar från AA118, en splitterny A321 med sharklets (N102NN) på 10687 m höjd och har precis passerar Saint George i 842 kph.Klicka för att utvidga...
sembl skrev:Hälsningar från AA100 och vi passerar nu snart väster om Halifax på 31000 feet och gs på 588.Senatorskippar måltiden och kramar kudden medan jag kör lätt kvällsmåltid med bara ahi tuna och en liten sallad.Flygtiden idag är 6h 4min och vi har 4.48 kvar. Internet fungerar alldeles ypperligt och måste säga är klart värt $20Klicka för att utvidga...
Alf skrev:En klar miss av Senator att missa måltiden. Tonfisken ser utsökt ut och även salladen på amerikanskt vis. Tyvärr ser jag valnötter i salladen så jag får hoppa över denna.Klicka för att utvidga...