Hälsningar från luften!!

  • Thread starter Thread starter Dreamliner
  • Start date Start date
Hälsningar från BR62. Vet att många föredrar SAS men EvaAir levererar enligt min mening snäppet bättre. Skillnaden är inte jättestor, men champagnen, vinerna och maträtterna slår SAS. Likaså skiljer sig servicen där varje passagerare blir hälsad med namn. Dessutom delas pyjamas ut till var och en. Tror iof att de allra flesta europeiska flygbolag har det tufft mot BR och SQ framförallt.



//uploads.tapatalk-cdn.com/20230314/42fe8120250479b6283805ec7bf34749.jpg



//uploads.tapatalk-cdn.com/20230314/b242b883323e3194bcfd204b85d53776.jpg



//uploads.tapatalk-cdn.com/20230314/86a5b8312c9c8a00d790e2ea55f5ba57.jpg



//uploads.tapatalk-cdn.com/20230314/55c1e7512082d84f19f6d16d7cbbf73d.jpg



//uploads.tapatalk-cdn.com/20230314/839376c46342241db799217eff7d0892.jpg



//uploads.tapatalk-cdn.com/20230314/fcab9e6104372eed1cc16f1aa5e9f094.jpg
 
aruba1 skrev:Hälsningar från BR62. Vet att många föredrar SAS men EvaAir levererar enligt min mening snäppet bättre. Skillnaden är inte jättestor, men champagnen, vinerna och maträtterna slår SAS. Likaså skiljer sig servicen där varje passagerare blir hälsad med namn. Dessutom delas pyjamas ut till var och en. Tror iof att de allra flesta europeiska flygbolag har det tufft mot BR och SQ framförallt.Klicka för att utvidga...
Fler borde få göra en sådan resa!
 
aruba1 skrev:Hälsningar från BR62. Vet att många föredrar SAS men EvaAir levererar enligt min mening snäppet bättre. Skillnaden är inte jättestor, men champagnen, vinerna och maträtterna slår SAS. Likaså skiljer sig servicen där varje passagerare blir hälsad med namn. Dessutom delas pyjamas ut till var och en. Tror iof att de allra flesta europeiska flygbolag har det tufft mot BR och SQ framförallt.Klicka för att utvidga...
På just sträckan VIE-BKK föredrar jag definitivt BR före SK //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji1787.png



EvaAir tycker jag är grymma på alla punkter och har personligen bara haft bättre ombord i andra flygbolags förstaklass.
 
7217f391-1d3c-4876-a510-69ac334373fa-jpeg.140334



SK011 ca 20 minuter sen efter avisning.

Kaffe i Go-klass…

Till och med schäfrarna åker idag plus.

Vet inte om de fikar nånting dock.
 
6d6d6a33-891a-4ee5-851d-0c34c1c084bb-jpeg.140357





Latergram från SK528 från igår. Snabb och vänlig service, head of CC hade stenkoll på var diamanterna satt och servicen kom alltid med ett leende.
 
Tror ingen någonsin sagt att SAS är bättre än EVA.

Som tidigare nämnts är EVA en av de bästa hos produkterna på marknaden och SAS efter mina senaste flighter mycket nära botten tyvärr.




aruba1 skrev:Hälsningar från BR62. Vet att många föredrar SAS men EvaAir levererar enligt min mening snäppet bättre. Skillnaden är inte jättestor, men champagnen, vinerna och maträtterna slår SAS. Likaså skiljer sig servicen där varje passagerare blir hälsad med namn. Dessutom delas pyjamas ut till var och en. Tror iof att de allra flesta europeiska flygbolag har det tufft mot BR och SQ framförallt.Klicka för att utvidga...
 
Långt kvar till Singapore.

//uploads.tapatalk-cdn.com/20230324/bd1ee666989decd7e62d4fb5442aac07.jpg




Skickat från min F5321 via Tapatalk
 
Hej från SK927 med en GT. WiFi funkar OK. Med ett par avbrott. Första gången i C med A321LR.




img20230328162409-jpg.140836
 
Hej från lh779. Livet känns väldigt bra just nu. Uppgradering från premium till business på en 12.5h flight. //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji2.png
//uploads.tapatalk-cdn.com/20230329/79bf5adf6e21f56b062cff22ad20062a.jpg




Skickat från min F5321 via Tapatalk
 
Lite fusk då wifi saknas ombord på Swiss A220-300, men en bild från takeoff med LX1230 ikväll.




img_8191-jpeg.140939
 
Widerö BGO-GOT i afton. Nämnde att jag var Diamond o fick då 3 mousserande och ett beklagande att de inte hade bättre businessclass/C-förmåner längre. Bättre än SAS som på ARN-BGO i fredags som helt korrekt enl reglerna inte hade bubbel. Funderade på hur jag skulle se ut som Carpaccio beträffande första bilden.
 
Hälsningar från JL266 HIJ-HND. Alltid lika fascinerande med widebody inrikes på en rutt på drygt en timme, B767-300 med 2-3-2 här bak i boskapsklass, 2-2-2 i business (7 rader) och så en rad first class med 2-1-2 som var tom både till Hiroshima i morse och till Tokyo nu på kvällen. En överraskning var gratis internet även i ekonomiklass!


a09ef297-2b80-45c9-ae1e-34831c8e82eb-jpeg.141217
 
Back
Top