Hälsningar från luften!!

• Thread starter Thread starter Dreamliner
  • Start date Start date
Latergram från GOT-ZRH idag. Trevligt att man kan förbeställa mat med Swiss Business även inom Europa. Glaset med champagne kom inte med på bilden.

Tre personer i Business men endast jag fick påsen med chokladen. Senator ?

Latergram från Lufthansa Business Malta-MUC och MUC-GOT .

Heimat är borta sedan några veckor, enligt kabinchefen, vilket jag hade missat. Klar förbättring.

Lite skakiga bilder tagna över Dolomiterna.

Hej från SK1745 från Tallinn till Stockholm.

Verkar vara snabbt wifi.

img_1195-jpeg.163600

img_1196-jpeg.163601

//uploads.tapatalk-cdn.com/20250330/8a87d9a70e8a0b25a7d5129c34782ea2.jpg

Fler flygbolag borde börja med ost som alternativ till nötterna.

Ombord KL843 till BKK

Close, but no cigar... Hälsningar från en av de omdebatterade korta flygningarna där servicen i SAS Plus är marginell... (så inga cigarrer framför skylten heller...)

pxl_20250403_183240610-night-jpg.163747

img_2089-jpeg.163748

God afton och god natt från kvällsbussen SK1427 ARN-CPH. 99,2% beläggning

Lufthansa business HEL-FRA. Mycket bra mat o service. 3 rätters varm måltid med fördrink. Helt klart i nivå med Aegean och Finnair. HEL räknas väl till dom längre intra EU rutterna

Hälsningar från SK925 till Washington DC. Fullt i Go så när som på en plats och i Plus med fyra lediga. Business luftigt med 15 lediga. Sitter på 20H med blockerat säte bredvid mig. Ändå ganska impad att SAS lyckas fylla en A350 till en destination med noll SkyTeam anslutningar.

Jonas C skrev:Hälsningar från SK925 till Washington DC. Fullt i Go så när som på en plats och i Plus med fyra lediga. Business luftigt med 15 lediga. Sitter på 20H med blockerat säte bredvid mig. Ändå ganska impad att SAS lyckas fylla en A350 till en destination med noll SkyTeam anslutningar.Klicka för att utvidga...
Nästan noll. Finns ju faktiskt 3 delta avgångar.

Mer troligt är väl att många kanske bokade redan när sas var i star alliance och iad är en stor united hub. Att boka med så lång förvarning särskilt när det är påsk är nog inte alls ovanligt.

Hälsningar från SK1834
img_5417-jpeg.164182

Det var så länge sen jag flög Sas så hade faktiskt inte så testat denna, batch 07. Får säga att detta kommer bli Ok när de inför Business med blockat mittsäte i höst, återkommer säkert fler gånger på Sas då.

img_5422-jpeg.164184

Fika

img_5424-jpeg.164185

Ingen hälsning, men är det någon i SAS loungen på CPH idag som skulle kunna tänka sig ta en poster? Jag betalar gärna frakten eller om ni bor runt Göteborg kommer jag och hämtar! Stort tack på förhand!

Back