Hälsningar från luften!!

• Thread starter Thread starter Dreamliner
  • Start date Start date
Hemresa från Nuuk med SK1293. Lite mer än en timma sen pga dimma under dagen.

img_9822-jpeg.166993

Lustigt med en plötslig sväng när vi kom in över Stockholm som i stort linjerade med BMA, bara att höjd och fart var alldeles fel för landning

img_20250824_141259-jpg.167856

Hälsningar från TK0071 (HKG-IST) som närmar sig sin destination.. Tycker nog att Turkish blivit mer innovativa med rätterna än tidigare. Var väldigt mycket kebab och grillad kyckling tidigare år. Bra med lite variation.
img_6161-jpeg.168070

img_6163-jpeg.168071

img_6166-jpeg.168072

img_6167-jpeg.168073

bvs skrev:Sätet brevid mig är tomt och brickan är fasttejpad med silvertejpKlicka för att utvidga...
SAS testar olika metoder att markera seatblock inför införande av shorthaul-business? ;-)

/Janne

Hej från SK2657 som är dryga 2h försenad på väg från CPH ner mot MUC. Det skrivs mycket om hur duktiga SAS har blivit på att vara i tid men jag har otur där 2 av 8 senaste flygningar varit mer än 2h försenade. Tur dock att få wifi

Jaja nu hanns det med middag i loungen vilken faktiskt känns som den steppat upp vad gäller maten. Bra där!

Kan även bjuda på en självuppgradering som snällt fick flytta tillbaka. Synd att man inte uppgraderar diamanter när det finns en hel rad i plus, vi är två diamanter på min rad (A & C) men ändå ingen seat block.

Hälsningar från SK1745 på väg mot Arlanda från Tallinn. En liten dagstur via Warszawa Tallinn och Stockholm på väg till Göteborg.

image-jpg.168528

Back